لوگوی سایت

چاپ استند رول آپ نمایشگاهی

چاپ رول آپ با قیمت بسیار مناسب به وسیله دستگاه های بروز دنیا چاپ دیجیتال با وضوح بسیار بالا، ماندگاری مطلوب و شادابی جوهر که هر بیننده را به خود جلب نماید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ انواع طرح ها روی استند رول آپ مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید و سفارش انواع استند رول آپ به صورت عمده و خرده در یووی پرینت.
رول آپ

استند رول آپ یک نوع سازه تبلیغاتی است که برای نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی استفاده می‌شود. استند رول آپ از یک پایه آلومینیومی و یک رول چاپی تشکیل شده است. رول چاپی معمولاً از جنس بنر یا پلات و لمینیت ساخته می‌شود و دارای تصاویر، متن یا اطلاعات مورد نظر است.

چاپ رول آپ
چاپ رول آپ

چاپ رول آپ چیست؟

ترتیب یک برنامه عالی برای برند سازی محصولات در یک نمایشگاه تجاری انتخاب هوشمندانه ایست که در آن می توانید با کمی خلاقیت غرفه خود را متمایز کنید و مردم با یک ابزار تبلیغاتی جسورانه، بهتر به سمت شرکت شما جذب خواهند شد.

 

رول آپ نمایشگاهی و جلب توجه مخاطب

چه راهی بهتر از یک رول آپ سفارشی برای جلب توجه مشتریان بالقوه نسبت به فضای کافی که در اختیار قرار می دهد تا برند خود را دقیقاً همانطور که می خواهید بیان کنید و پارامترهای مهمی که برای تحقق بخشیدن به آنچه در یک زمینه تبلیغاتی مورد نیاز است وجود دارد.

 

انواع رول آپ 

رول آپ ها در شکل ها و طرح های مختلفی ارائه می شوند. زمانی که تصمیم می گیرید برای نشان دادن برندتان دست به کار شوید و از رول آپ های موجود بهره ببرید، باید با انواع مختلف آن نیز آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.

رول آپ ها به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که برخی از آن ها عبارتنداز:

  • رول آپ دو طرفه
  • رول آپ یک طرفه
  • رول آپ آویز
  • رول آپ گردان
استند رول آپ
استند رول آپ

ویژگی بنرهای رول آپ Basic

بنرهای Basic، قابل جمع شدن هستند و با روکش PVC مات پوشانده شدند که مناسب برای استفاده داخلی و خارجی می باشد. عملکرد ویژه این بنر قابلیت دو طرفه بودن آن است که از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در دو ضخامت مختلف موجود است. همچنین انتخابی مناسب برای نمایش مشاغل شما در نمایشگاه ها، فروشگاه ها با ظاهری مدرن و با دوام است.

 

برای اطلاع ازقیمت چاپ روی پی وی سی کلیک کنید.

 

ویژگی بنرهای رول آپ استاندارد

بنرهای استاندارد هم نیز قابل جمع شدن هستند و از پلی استر ساخته شده، مات و ضد آب هستند. از طرف دیگر، مدل های پریمیوم از پلی پروپیلن ساخته شده اند و بسیار مقاوم تر هستند و برای قرار دادن آرم برند و یا خدمات گزینه مناسبی است.

بنرهای رول آپ با روکش پلیمری

بنرهای رول آپ با روکش پلیمری با کیفیت بالا ساخته شده و باعث مقاومت در برابر آب می باشند. رول آپ ها عمدتا با سطح صاف یا محدب قابل دسترس و سفارش هستند و بدون هیچ گونه ابزار خاصی نصب می شوند. استندهای رول آپ در انواع مدل های رومیزی، دیواری، سقفی، رول آپ نمایشگاهی و… موجود می باشند.

 

مزایای رول آپ نمایشگاهی

  • هزینه مناسب
  • استفاده از پی وی سی های با کیفیت بالا
  • کیف سبک و قابل حمل
  • قابلیت جمع شدن و استفاده دوباره
  • مقاوم در برابر آتش و عوامل محیطی دیگر
  • تماس شخصی
  • امکان حمل و نقل راحت و آسان
  • سابقه طولانی رضایتمندی مشتریان
  • مشاوره رایگان قبل از سفارش

 

قیمت و سفارش رول آپ
قیمت و سفارش رول آپ

 

کاربرد استند رول آپ

از استند رول آپ بعنوان سازه ای پرتابل یاد می شود که قابل استفاده در نمایشگاه، کنفرانس ها، فروشگاه ها و… است و همچنین در انتقال پیام در مراسم های مختلف بسیار تاثیر گذار است. بدین ترتیب براحتی می تواند در معرض دید عموم قرار بگیرد. سازه رول آپ به دلیل کوتاهی زمان نصب و جمع شدن سریع آن بسیار کاربردی است و می توان در موارد متعدد از آن استفاده نمود.

 

فاکتورهای مهم برای نمایش یک رول آپ جذاب

     انتخاب طرح و متریال مناسب از فاکتورهای مهم برای نمایش یک رول آپ جذاب می باشد. چاپ مناسب برای این سازه باید دارای ضخامتی کم باشد تا براحتی درون سازه جمع شود.

 

رول آپ، پرفروش ترین استند نمایشگاهی

     تناسب کیفیت و دوام آن تعیین کننده قیمت رول آپ است و در کل رول آپ پرفروش ترین استند نمایشگاهی بشمار می آید و به دو صورت رول آپ ثابت و رول آپ گردان در بازار موجود است. بنرهای رول آپ، سفارشی ایده آل برای ایده های تبلیغاتی شما هستند.

 

اطمینان از تأثیرگذاری Roller Banners یا استند رول آپ

یکی از راه های اطمینان از تأثیرگذاری Roll Up Banner شما ، طراحی درست و اصولی است. یک پایه بنر رول آپ باید مانند سایر بخش های استراتژی بازاریابی شما عمل کند. باید به کمپین تبلیغاتی که در آگهی روزنامه ، اعلامیه تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیون یا رادیو در حال پخش است ، توجه شود. این راهی برای تبلیغ برند ، محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدف است ، بنابراین مهم است که طراحی شما در یافتن پیام مورد نظر شما مؤثر باشد.

 

توانایی ویژه استند بنر رول آپ

     توانایی ارسال پیام بصورت صحیح از مزیت ها و توانایی های یک استند بنر رول آپ بشمار می آید.

 

موارد زیر پیشنهاد می شود:

 

5 نکته برای طراحی یک بنر مؤثر رول آپ

     در زیر 5 نکته برای طراحی یک بنر مؤثر رول آپ ذکر شده است:

1. آرم خود را در بالا نگه دارید

     از قسمت بالای پایه خود استفاده کنید تا لوگوی شرکت و پیام اصلی شما نمایش داده شود. پیام اصلی خود را در معرض دید قرار دهید. تصویر محصول و یا آدرس وب سایت خود را درسطح بعدی آن قرار دهید تا توجه بینندگان را به خود جلب کند.

2. از چپ به راست بنویسید

     مخاطبان عادت دارند از بالا به پایین و از چپ به راست بخوانند ، بنابراین این کار را هنگام پر کردن بنر خود با اطلاعات به یاد داشته باشید. همچنین مهم است که فقط اطلاعات مربوطه را درج کنید و کلمات را به حداقل برسانید.

3. تصاویر با کیفیت

 اگر می خواهید تصویری را بر روی بنر استند رول آپ، به ویژه تصاویر محصول ، قرار دهید ، مطمئن باشید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آنها باید حداقل 300 dpi باشند و به عنوان CMYK آماده چاپ ذخیره می شوند.

4.رنگ های جذاب

رنگ ها می توانند به شما کمک کنند تا در یک نمایشگاه متمایز باشید، اما باید با رنگ های موجود در شرکت و البته آرم شما هماهنگی وجود داشته باشد. همچنین تأثیر رنگ پس زمینه رولپلاک شما در رابطه با متن و تصاویر بسیار مهم است. رنگ های روشن مانند قرمز و نارنجی می توانند توجه را به خود جلب کنند اما حتما از استفاده زرد و سفید در کنار هم خودداری کنید، چرا که توجه به اطلاعات از راه دور کاری دشوار بنظر می آید.

5. وضوح پیام

هر آنچه را که تبلیغ می کنید باید به گونه ای باشد که یک فروشنده بطور حضوری قادر به متقاعد کردن مشتریان است.

 

چرا باید از رول آپ نمایشگاهی استفاده کنیم؟

حالا که با رول آپ ها آشنا شدیم، باید دلیل قانع کننده ای برای استفاده از آن ها داشته باشیم. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، رول آپ های نمایشگاهی جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین رول آپ های تبلیغاتی به حساب می آیند و مزایای زیادی برای برندها دارند.

چاپ این رول آپ ها هزینه زیادی بر دوش شرکت تحمیل نمی کند و در عین حال می تواند بهترین گزینه برای انتقال پیام باشد. به خاطر داشته باشید که چنین اشیایی را می توان به راحتی جمع کرد و به نقاط مختلف حمل نمود.

قابلیت حمل آسان رول آپ های نمایشگاهی آن ها را به یک عنصر تبلیغاتی مهم تبدیل کرده است. کافی است یک کیف کوچک داشته باشید تا بتوانید رول آپ های تبلیغاتی تان را به راحتی در آن جای دهید.

استندهایی که برای این رول آپ ها طراحی و تولید می شوند از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در برابر باد و باران مقاوم اند. به همین خاطر است که بیشتر شرکت ها به دنبال چاپ رول آپ نمایشگاهی می روند و آن را در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار می دهند.

 

رول آپ ها چه کاربردی در نمایشگاه های مختلف دارند؟

شرکت ها برای معرفی محصولات و خدمات خود ناگزیر به حضور در نمایشگاه های مختلف هستند. برای تبلیغ در نمایشگاه ها روش های زیادی وجود دارد، اما استفاده از رول آپ هایی که با عناصر گرافیکی جذاب پر شده اند می تواند به راحتی شما را از سایر رقبایی که در نمایشگاه حضور دارند متمایز کند.

در کنفرانس ها و رویدادهای مختلف از تکنیک های مختلفی همچون پخش بروشور و کاتالوگ استفاده می شود. با اینحال چاپ این موارد به هزینه بالاتری نیاز دارد و پخش کردن شان دردسرساز می شود.

به همین خاطر است که متخصصان بازاریابی معتقدند استفاده از رول آپ می تواند اثربخشی و کارایی بیشتری داشته باشد. استندهایی که برای رول آپ ها به کار می روند قابل تعویض هستند و همین امر آن ها را به یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه تبدیل می کند.

شما می توانید این سازه ها را به راحتی و بدون کمک متخصص نصب کنید و از ایستادگی شان لذت ببرید. هیچ چیز بهتر از این نیست که یک سازه محکم داشته باشید و بتوانید به کمک آن پیامی که در ذهن دارید را به مخاطب تان برسانید. رول آپ های نمایشگاهی این مزایا را به خوبی در اختیارتان می گذارند.

 

جنس رول آپ ها از چه چیزی است؟

رول آپ ها را معمولا از موادی همچون سولیت و پی وی سی می سازند. ( چاپ روی سولیت ) استندهایی که برای نگه داشتن رول آپ ها به کار می روند نیز از جنس آلومینیوم هستند و در رنگ هایی همچون سیاه و نقره ای روانه بازار می شوند. این سازه ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و هر کدام مزایای خاصی برایتان دارند.

 

چرا از رول آپ های نمایشگاهی که پایه پهن دارند بیشتر استفاده می شود؟

رول آپ ها بیشتر در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و غرفه های تبلیغاتی استفاده می شوند و تلاش می کنند نظر مخاطب را به سمت خود بکشانند. برخی از افراد ترجیح می دهند از رول آپ هایی که پایه پهن تری دارند استفاده کنند.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا چنین سازه هایی محبوبیت بالایی دارند. پاسخ به این سوال بسیار ساده است. رول آپ هایی که از پایه های پهن تشکیل شده اند مقاومت بیشتری در برابر اتفاقات پیرامون دارند و می توانند مدت زمان طولانی تری را ایستادگی کنند.

این نوع رول آپ ها ابعاد بزرگ تری را در اختیار مشتری قرار می دهند و به او کمک می کنند فضای بیشتری برای نشان دادن برند خود داشته باشد.

 

قیمت استند رول آپ به چه صورت است؟

قیمت استند رول آپ به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • اندازه استند: استند رول آپ در اندازه های مختلفی موجود است. اندازه استاندارد آن 200 در 85 سانتی متر است. اما می توان آن را در اندازه های کوچکتر یا بزرگ تر نیز سفارش داد.
  • جنس پایه: پایه های استند رول آپ می توانند از فلز، پلاستیک یا ترکیبی از این دو ساخته شوند. پایه های فلزی معمولاً گران تر از پایه های پلاستیکی هستند.
  • نوع چاپ: بنری که روی استند رول آپ قرار می گیرد می تواند از انواع مختلفی از مواد ساخته شود. مواد چاپی ارزان تر، مانند کاغذ یا پارچه، معمولاً قیمت کمتری نسبت به مواد چاپی گران تر، مانند بنر یا وینیل، دارند.
  • نوع چاپ: چاپ استند رول آپ می تواند به صورت چاپ دیجیتال یا چاپ سیلک انجام شود. چاپ دیجیتال معمولاً سریع تر و ارزان تر از چاپ سیلک است.

در اینجا برخی از قیمت های استند رول آپ آورده شده است:

  • استند رول آپ 200 در 85 سانتی متر با پایه فلزی و چاپ دیجیتال: حدود 700 هزار تومان
  • استند رول آپ 200 در 85 سانتی متر با پایه پلاستیکی و چاپ سیلک: حدود 500 هزار تومان

البته این قیمت ها فقط به عنوان یک راهنمای کلی هستند و قیمت دقیق استند رول آپ به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق استند رول آپ مورد نظر خود می توانید با شرکت های تولید و چاپ استند رول آپ تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته برای کاهش هزینه استند رول آپ وجود دارد:

  • اندازه استند را کوچک تر کنید.
  • جنس پایه را از پلاستیک انتخاب کنید.
  • از مواد چاپی ارزان تر استفاده کنید.
  • از چاپ دیجیتال به جای چاپ سیلک استفاده کنید.

با پیروی از این نکات می توانید استند رول آپ با کیفیتی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

خرید و سفارش انواع استند رول آپ نمایشگاهی

برای خرید و سفارش استند رول آپ، می توان از طریق یکی از روش های زیر اقدام کرد:

  • مراجعه حضوری

می توانید به چاپخانه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

  • ثبت سفارش آنلاین

می توانید به وب سایت فروشگاه “یارسام” مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • تماس تلفنی

می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۹۳۳۲۲۲ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

  • ثبت از طریق تلگرام

می توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

https://t.me/yarsam_admin 

 


برای خرید استند رول آپ کلیک کنید


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *