بنر ها و اهمیت آنها در تبلیغ و بازاریابی و نحوه ی پیدایش

دسترسی سریع به عناوین اصلی این نوشته

بنر

در این مقاله میخوانید :

در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم در بحث طراحی بنر را به شما همراهان گرامی بگوییم و همچنین فلسفه پیدایش بنر را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

 

بنر از مطلوب ترین و پر کاربردترین ابزارهای بازاریابی

بنرها از جنس پی وی سی هستند و دارای مزایای منحصر به فردی می باشند که آنها را به یکی از مطلوب ترین و پر کاربردترین ابزارهای بازاریابی در محیط اطراف تبدیل کرده است. چاپ بنر شاید چندان خلاقانه نباشد، اما بسیار مؤثر هستند. برای آنکه امتیاز بیشتری در ذهن مشتری از آن خود کنید، بایستی برای معرفی محصولات و فعالیت های خود از تبلیغات هوشمندانه و متناسب با برند استفاده کنید.

 

تکامل بنر در طول زمان

پلاکارد یا پارچه نویسی

صدها سال است که مردم از بنرهای کاغذی یا پارچه ای استفاده می کنند تا پیام های خود را به مخاطبین انتقال دهند. با این حال، این مواد چند منظوره با چندین محدودیت همراه بودند.

به دنبال جاگزین برای پاچه

 پارچه های که دارای کیفیت مطلوب باشند بسیار دشوار پیدا می شد و متریالی دیگر کاغذ بود که خیلی راحت آسیب می دید. هر دو مورد در برابر عوامل محیطی مقاومت چندانی نداشتند. عموم مشتریان و متقاضیان به دنبال جنسی بودند که در حین انعطاف پذیر دارای استحکام خوبی باشد. آنها به چیزی احتیاج داشتند که بتوانند با خیالی آسوده در محیط بیرون نصب کنند که دارای عمر طولانی تری نیز باشد.

ورود پلی وینیل کلراید یا PVC 

با ورود پلی وینیل کلراید یا PVC در عرصه چاپ، نیاز کلی صاحبین کسب و کارها برآورده شد، پی وی سی نوعی پلاستیک است که می تواند در سراسر ماده اعمال شود. در چاپ بنر، پلی استر توسط PVC روکش یا لمینیت می شود و یک لایه براق ، حرفه ای را ارائه می دهد.

 

کاربردهای عمومی چاپ بنر

امروزه چاپ بنر برای استفاده در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی، در جهت افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات نیز بکار گرفته می شود.

 

بنر

 

مزایای انتخاب بنر تبلیغاتی

از مزایایی چاپ بنر هزینه مقرون بصرفه ایست که صاحبین خدمات بنا به میزان بودجه و سلیقه خود می توانند انتخاب معقولی داشته باشند و همچنین در این روش هر ابعادی قابلیت چاپ را دارد. اگرچه برای ارائه یک تبلیغات محیطی خاص و چشم نواز روش های مختلف و سازه های متنوعی وجود دارد اما چاپ بنر نیز در زمینه های مرتبط به نیاز مشتریان سفارش داده می شود.

بیشتر بخوانید
بنر رول آپ یک نمایش کلاسیک برای نمایشگاه های تجاری و معرفی برند

 

نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی

چالش اصلی طراحی بنر تبلیغاتی ، ترکیب خلاقیت و پیام های بازاریابی به روشی مناسب است. علیرغم داشتن محصولات مشابه، تبلیغات می توانند تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت برای مشاغل از همه نوع ایجاد کنند.

    • از آنجا که تبلیغات یکی از عناصر اصلی فرآیند بازاریابی شماست ، باید برای طراحی بهتر تبلیغات تلاش کنید.
    • همچنین انتخاب شعار تبلیغاتی متناسب و جذاب برای محصول، در ذهن مشتری های بالقوه و هم چنین خریداران و بازار محصول بتواند جایگاه ویژه ای را از آن خود کند.
    • سعی کنید خطوط برجسته را در طراحی بنر تبلیغاتی بگنجانید.

 

خطوط پیشرو

خطوط پیشرو نگاه بیننده را به خود معطوف می کند و اطمینان می دهد که همه قسمت های مهم تبلیغ شما را متوجه می شوند.

 

اهمیت انتخاب رنگ زمینه در طراحی بنر

نکته دیگر انتخاب رنگ در طراحی بنر است، رنگ پس زمینه تبلیغ به طور قابل توجهی بر نگاه بینندگان تأثیر می گذارد. با طراحی مناسب ، بنر PVC روشی کارآمد و مؤثر برای ارتباط با افراد و گوش دادن به آنها است.

 

اهمیت رنگ ها در طراحی بنر

انتخاب رنگ نکته مهمی برای طراحی تبلیغات بنر تبلیغاتی است. هر رنگ نشان دهنده نوع خاصی از احساسات است. انتخاب ترکیب رنگی کاری کاملاً دشوار است زیرا بستگی به مارک ، مخاطب هدف و نوع تبلیغات شما دارد و بهتر است برای ارائه تبلیغات همه پسند از مجریان تبلیغاتی و متخصصین این حوزه مشاوره دقیق بگیرید.

 

۹۸۰۷۴

برای مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه یووی پرینت در تماس باشید :

  • 021-77335593
  • 0910-1400024
  • print_admin@

شاید به این مواد هم علاقه داشته باشید...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت