لوگوی سایت

چاپ بنر مناسبتی فوری و ارسال به محل شما

چاپ بنر مناسبتی به همراه نمونه با کیفیت بالا. مشاوره رایگان و استعلام قیمت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
چاپ بنر مناسبتی شاخص

 

چاپ بنر مناسبتی

بنر مناسبتی چیست ؟

چاپ بنر در چاپ سایز بنر مناسبتی بزرگ بجز استفاده در تبلیغات محیطی کاربردهای دیگری هم دارد؛ از دیگر کاربرد های بنر مناسبتی ، چاپ بنر خیر مقدم ، چاپ بنر حجاج و عتبات و چاپ بنر ترحیم ( بنر تسلیت )، چاپ بنر تولد می باشد.

 

بنر تسلیت و اعلامیه ترحیم ویژه کرونا

متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و عدم توانایی خانواده های داغدار برای برپایی مراسم ترحیم ، می باست در طرح های اعلامیه تسلیت به نحوی این موضوع را به دوستان و آشنایان خود اطلاع بدهند و از طرف دیگر خانواده ها که بخاطر شرایط کرونا امکان خروج از منزل را ندارند ولی برای عرض تسلیت به خانواده داغدیده نیاز به چاپ و نصب بنر تسلیت را دارند می توانند از این امکان استفاده نمایند .

 

بنرهای مناسبتی روی چه جنس بنری چاپ می شود ؟

     معمولا برای تولید بنر های مناسبتی از بنر های چینی ار نوع 10 اونس استفاده می کنند ولی گزینه های دیگری هم مثل بنر ایرانی ( بنر پارچه ای ) و بنر 7 یا 8 اونس وجود دارد که در شهر های مختلف از آن استفاده می کنند .

برای مشاهده سایز بزرگ عکس ها ، روی طرح مورد نظر کلیک کنید.

 

تفاوت بنر های چاپی و بنر های آماده مناسبتی در چیست ؟

     در چاپ بنر های مناسبتی ( چاپ بنر تسلیت و … ) و این نکته را مدنظر داشته باشید که برخی از بنرها از پیش آماده هستند و فقط نام و مشخصات شما توسط خطاط و به وسیله ماژیک روی بنر نوشته می شود که این روش معایب و مزایایی دارد ؛

  از مزایای این قبیل بنر هامی توان به سرعت تحویل بنر و قیمت مقرون بصرفه تر آن اشاره کرد و از معایب آن هم به پاک شدن اثر ماژیک تنها پس از چند روز ، ظاهری بسیار ناخوشایند و کم طرفدار ، عدم توانایی تغییر در طرح و سایز بنر مناسبتی ( شما فقط می توانید طرح از پیش چاپ شده را در سایز موجود تحویل بگیرید ) ؛ در صورتی که در مدل تمام چاپی این محصول شما می توانید تمام المان های طرح را به دلخواه خود حذف نموده یا تغییر دهید ، سایز بنر مناسبتی کاملا بر حسب نیاز شما تغییر پذیر است و مشخصات بنر تا ماه ها ثابت می ماند و به راحتی از روی بنر پاک نخواهد شد.

 

امکان سفارش آنلاین بنر مناسبتی هست ؟

     اکثر مراکز چاپ بنر مناسبتی امکان سفارش آنلاین بنر مناسبتی ( غیر حضوری ) را دارند پس برای سفارش بنر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به راحتی می توانید از طریق سایت ، تلگرام یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمائید و در ساعت مقرر درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید .

 

اطلاع از قیمت بنر تسلیت آنلاین از یووی پرینت کلیک کنید.
برای ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

امکان نصب بنر مناسبتی هست ؟

     در صورتی که زمان کافی برای سفارش دادن ، تحویل گرفتن و نصب بنر مناسبتی را ندارید می توانید تمام این مراحل را غیر حضوری انجام دهید و حتی نصب بنر را به چاپخانه بسپارید و نصاب های مجرب با ابزار کامل بنر شما را در مکانی مناسب در آدرس شما نصب کرده و تصویر بنر نصب شده برای حصول اطمینان برای شما ارسال خواهد شد .

 

بهترین سایز بنر های مناسبتی چیست ؟

بنر های مناسبتی در 2 نوع افقی و عمودی چاپ می شوند ؛ بهترین سایز بنر مناسبتی برای بنر های افقی عبارتند از :

     200×70  –  250×80  –  300×90  –  400×100 و در مدل عمودی بنرهای مناسبتی هم سایزهای 170×70 – 200×90 موجود می باشد که برای این نوع بنر می توانید سفارش پایه استند x هم سفارش بدهید ، این نوع بنر ها عمدتا برای همایش ها ، تالارها ، مساجد و … استفاده می شود . هزینه استند به صورت جداگانه محاسبه می شود و مبلغ آن 40.000 تومان می باشد .

 

آیا چاپ لوگو و تصویر شخصی رو بنر  امکان دارد ؟

     امکان چاپ تصویر شخص بر روی بنر های مناسبتی میسر می باشد و برای تمامی انواع بنر های مناسبتی از قبیل خیر مقدم ، حجاج ، عتبات ، تسلیت و … می توانید تصویر شخصی خود را برای چاپ به چاپ خانه ارسال نمائید و در این مورد حتما مدنظر داشته باشید که تصویر باید کیفیت مطلوبی داشته باشد و به صورت یک فایل به چاپخانه تحویل داده شود ؛ طبیعتا در این زمینه می توان از لوگو خود هم استفاده بکنید .

 

چاپ بنر مناسبتی کربلایی

 

چگونه می توان بنر مناسبتی را نصب کرد ؟

     4 گوشه تمام بنرهای مناسبتی به صورت پیش فرض  پانچ می شود تا بتوانید به وسیله نخ یا بست آن را در جای مناسب نصب بفرمائید .

در چه شهرهایی امکان سفارش بنر تسلیت را داریم ؟

این نکته قابل ذکر می باشد که ما امکان ارائه خدمات به تمام نقاط کشور را داریم و شما می توانید سفارش بنر مناسبتی خود را در کمتر از ۵ ساعت در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرید.
 
خدمات بیشتر: چاپ روی سنگ

 

برخی سوالات متداول : 

 

قیمت چاپ بنر مناسبتی به چه صورت است ؟

هزینه چاپ بنر های مناسبتی به صورت ذیل است: سایز = قیمت ۲۰۰۷۰ = ۴۵/۰۰۰ ۲۵۰۸۰ = ۵۵/۰۰۰ ۳۰۰۹۰ = ۷۰/۰۰۰۰ ۴۰۰۱۰۰ = ۸۰/۰۰۰ ۱۷۰۷۰ = ۴۰/۰۰۰ ۲۰۰۹۰ = ۵۰/۰۰۰

زمان تحویل بنرهای مناسبتی به چه صورت می باشد ؟

زمانی که برای تحویل سفارش بنر های مناسبتی باید مدنظر داشته باشید ۲ تا ۵ ساعت کاری می باشد البته برای سفارشاتی که در روزهای کاری و بین ساعت ۹ صبح الی ۲۱ ثبت و تسویه شده باشد ، در صورتی که نیاز به طراحی یک بنر اختصاصی داشته باشید زمان طراحی هم به زمان چاپ اضافه خواهد شد و هزینه طراحی به صورت مجزا محاسبه می شود .

هزینه ارسال و نصب بنرهای مناسبتی چقدر است ؟

هزینه ارسال بنر ها به تمام نقاط تهران ۲۰.۰۰۰ تومان و هزینه ارسال و نصب ۴۰.۰۰۰ تومان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *