لوگوی سایت

قیمت تابلو ال ای دی روان ( LED ) یک رسانه پرکاربرد در تبلیغات

در ابتدا لازم است تا با صنعت تابلوسازی آشنا شویم. لازم به ذکر است که بگوییم تابلو های ال ای دی به دو دسته تقسیم میشوند : تابلو ال ای دی ثابت و روان...در این مقاله قصد داریم تا شما را با تابلو LED روان بیشتر آشنا کنیم.
تابلو ال ای دی روان

تابلو ال ای دی روان  

تابلو ال ای دی روان ( LED ) یک رسانه پویا

     تابلو روان انعطاف پذیرترین راه حل موجود برای انتقال اطلاعات برای یک رسانه تبلیغاتی پویا بشمار می آید. این نمایشگرها از پیامهای متنی مؤثر و تصاویر گرافیکی پرقدرت با قابلیت تک رنگ، چند رنگ یا رنگ کامل برخوردار هستند.

فناوری تابلو ( LED ) روان

     این نمایشگرها از فن آوری دیودهای تابش نور ( LED ) با صرفه جویی در مصرف انرژی می باشند. تابلو LED روان بسته به میزان جزئیات مورد نظر و زوایای دید گوناگون ، متناسب با نیازهای مختلف، پیکسل متفاوتی در تابلوسازی دارند.

کاربرد تابلو ال ای دی روان ( LED )

     این نوع تابلوها مورد استفاده برای تبلیغات دیجیتال خارج از خانه است. که در جذب ، و افزایش تعداد مشتریان موثر است.

  تابلو ال ای دی روان  

نمایشگرهای  LED روان روشی عالی برای انتقال اطلاعات بصری است. صفحه های نمایش LED اطلاعات دقیق را نشان می دهند و اطلاعات نمایش داده شده را می توان در فواصل منظم به روز کرد. برای سهولت در برنامه نویسی ، تابلوهای نمایش LED را با نرم افزار ساده قابل طراحی هستند.

حوزه های کاربرد تابلو ( LED ) روان

     تابلو روان به طور گسترده در همه بخش ها اعم از تبلیغات ، صنایع تولیدی ، بهداشت و ایمنی ، مدیریت ترافیک ، مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. طیف وسیعی از این علائم برای استفاده در داروخانه ها و بیمارستان ها تولید شده است چرا که مراجعه کنندگان به دنبال راهی هستند، که مسیر و جهت مورد نظر را به درستی پیدا کنند. این امر به ویژه در فضای باز و برای دید در شب و یا مشاهده از راه دور در برخی از کسب و کار ها مناسب هستند.

نمایش داده های زنده با تابلو ال ای دی روان

     تابلوهای ال ای دی روان اطلاعات زنده مانند داده های بورس سهام ، عناوین خبری ، فیدهای RSS ، فیدهای توییتر ، پیامهای کوتاه و غیره را نیز نمایش می دهد. برخی از نمونه های کاربرد نمایشگرها در صنعت حمل و نقل می باشد. نمایشگرهای واقع در سالن های فرودگاه و راه آهن و یا حتی پایانه های مسافربری اتوبوس، اطلاعات واضح و دقیقی را از جابجایی مسافران به بینندگان را ارائه می دهد.

تابلو ال ای دی روان  

ساختار نمایشگر روان LED

     این تابلوهای بنا به درخواست مشتری بر اساس فاصله دید و رزولیشن های مختلف عرضه می گردند. هر کدام از تابلوهای LED روان دارای نرم افزار های هستند. که با نصب بر روی کامپیوتر، کاربر می تواند متن انتخابی را با فونت و رنگ دلخواه طراحی کند. پس از طراحی انیمیشن بایستی فایل مورد نظر را بر روی یک فلش کپی شود و از طریق درگاه usb به برد کنترلر منتقل و ذخیره گردد. تمامی این عوامل بر روی برد کنترلر تابلو روان انجام می شود.

هاب تابلو روان

     قطعه ای بنام هاب برقرار کننده ارتباط ما بین فایل کنترلر و ماژول های ال ای دی است. از این به بعد ماژول ها وظیفه نمایش اطلاعات بر روی تابلو را دارند. در واقع ماژول ها بلوک هایی هستند که از LED با سایزهای مشخص تشکیل شده اند.

مزایای تابلو ( LED ) روان

     از بارزترین ویژگی های تابلو روان عمر طولانی قطعات، قیمت مناسب نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی، جذابیت منحصر بفرد و پر بازده بودن آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *