لوگوی سایت

چاپ عکس روی شاسی – ارزان و فوری

چاپ عکس روی شاسی یک روش محبوب برای نمایش عکس های چاپی است. این یک راه عالی برای افزودن یک لمس شخصی به دکوراسیون خانه یا محل کار شما است. همچنین یک هدیه عالی برای دوستان و خانواده است.
چاپ روی تخته شاسی

تخته شاسی چیست؟

چوبی در ضخامت های 3 ، 8 ، 16 و یا 32 میلی متر که در سایزهای مختلفی نظیر 10-13 الی 76-200 سانتی متر موجود می باشد. در پشت آن یک شیار توسط دستگاه سی ان سی ایجاد می شود تا بتوان در نصب تخته شاسی از آن استفاده کرد. دور تخته شاسی را با نوارهای پی وی سی تزئین و شکیل می نمائیم.

 

آموزش نحوه ساخت تخته شاسی

  • ورق ام دی اف خام (طرح خام تابلو دکوراتیو برای چاپ) که می تواند ایرانی یا تایوانی باشد با ضخامت 8 ، 16 و 30 میلی متر که در سایزهای مختلف مثل تخته شاسی 100 در 70 یا 60 در 80 برش می خورد.
  • بعد از برش چسب دوطرفه روی ورق چسبانده می شود و دور تا دور این MDF با نوار پی وی سی مشکی پوشانده می شود.
  • در پشت این ورق به وسیله دستگاه برش CNC دو شیار به صورت عمودی و افقی قرار می گیرد تا بتوانید از این شیارها برای نصب تابلو بهره بگیرید.
  • معمولا در ساخت تخته شاسی مرغوب از ام دی اف واناچای استفاده می شود و از بهترین چسب های دوطرفه موجود در بازار ایران می توان به پارادایس اشاره کرد.
  • تخته شاسی در سایزهای استانداردی تولید می شود که برای مشاهده سایزها و قیمت تخته شاسی می توانید از جدول زیر استفاده کنید.
  • در صورت نیاز به سفارش ساخت تخته شاسی در سایز دلخواه و غیراستاندارد بایستی هزینه بیشتری را صرف کنید و کمی زمان بیشتر برای تولید آن داشته باشید.

 

مزایای چاپ عکس روی شاسی

مزایای چاپ عکس روی شاسی عبارتند از:

  • کیفیت بالا و ماندگاری
  • ظاهر مدرن و شیک
  • طیف وسیعی از اندازه ها و گزینه ها

چاپ عکس روی شاسی یک راه عالی برای نمایش عکس های مورد علاقه شما است. این یک راه عالی برای افزودن یک لمس شخصی به دکوراسیون خانه یا محل کار شما است.

 


برای سفارش چاپ عکس روی بوم کلیک کنید.


 

چاپ روی تخته شاسی جایگزین قاب عکس های شیشه ای

مدت زمانی است که قاب های شاسی یا به اصطلاح تخته شاسی جایگزین قاب عکس های شیشه ای قدیم شده اند. چاپ عکس ها روی تخته شاسی محصولی بی‌نظیر برای ماندگار کردن لحظات خاطره انگیز و خاص کار و زندگی است. وجه تمایز تخته شاسی نسبت به قاب عکس شیشه در قیمت پایین تر ، وزن سبک تر ، ماندگاری بالا و سایزبندی های متنوع می باشد.

 

چاپ روی تخته شاسی

 

سفارش چاپ عکس شخصی روی تخته شاسی از یووی پرینت

در زمان سفارش خرید برای تخته شاسی شما محدودیتی در ارائه تصویر و طرح ندارید و می توانید هر تصویر یا طرح مدنظر خود را برای چاپ ارسال نمائید. فقط بررسی نمائید تا عکس شما کیفیت مطلوبی داشته باشد. برای این منظور می توانید از کارشناسان مجموعه سرزمین چاپ هم کمک بگیرید.

 

کاربردهای چاپ روی تخته شاسی

از جمله کاربردهای تخته شاسی:

  • قابل استفاده در دکوراسیون ادارات
  • چاپ تصویر شخصی و استفاده در منزل
  • چاپ المان های آموزشی و استفاده در آموزشگاه ها
  • چاپ جزئیات خدمات و محصولات برای استفاده در نمایشگاه.

 

پارامترهای مهم چاپ با کیفیت بر روی تخته شاسی

از جمله پارامترهای مهم چاپ با کیفیت بر روی تخته شاسی:

  1. طرح مورد نظر است که بایستی دارای وضوح تصویر بالایی باشد
  2. کیفیت دستگاه چاپ بسیار حائز اهمیت است.

 

محصول مرتبط:

سفارش سه پایه بوم فلزی از فروشگاه یارسام

       خرید تخته شاسی عکس به صورت عمده از یارسام

 

تکنولوژی یووی در چاپ روی تخته شاسی

جنس شاسی ها از نوع MDF می باشند، که با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال و با استفاده از سیستم جوهر پافشان شش رنگ صورت می گیرد و از طریق نور UV بلافاصله خشک می شود. همچنین در این روش رنگ چاپ بطور کامل جذب سطح رویی خواهد شد و از کم رنگ شدن عکس در طولانی مدت جلوگیری می کند.

 

دلایل محبوبیت و استقبال از تخته شاسی

از جمله دلایل محبوبیت و استقبال از تخته شاسی سادگی در عین زیبایی، قیمت مناسب و سبک بودن آن است. چاپ تخته شاسی در سایزهای مختلف و طرح های متنوع متناسب با نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی ارائه می شوند.

 

نئوپان، از متریال های چاپ شاسی و دلایل برتری ام دی اف

نئوپان یکی دیگر از متریال های مصرفی چاپ شاسی می باشد اما ام دی اف بهترین جنس برای چاپ تخته شاسی است، زیرا نئوپان از کیفیت خوبی برخوردار نیست و به مرور زمان موج دار می شود و شکل اولیه خود را از دست خواهد داد. در صورتی که بدنبال خرید تابلو شاسی ارزان قیمت هستید می توانید از تخته هایی استفاده کنید که از ام دی اف های ایرانی تهیه می شود.

 

بهترین راه برای محافظت از لبه های تخته شاسی

برای محافظت از لبه های شاسی بهترین راه استفاده از روکش و یا نوار پی وی سی است که در چهار طرف چوب بکار برده شود. گاها در اطراف شاسی بجای استفاده از روکش از رنگ استفاده می شود که این امر موجب آسیب به شاسی می شود و کاری بسیار نادرست می باشد.

 

چاپ روی تخته شاسی

 

انواع روش های چاپ روی تخته شاسی

تخته شاسی با دو روش چاپ مستقیم و پرس تولید می گردد.

چاپ مستقیم روی تخته شاسی

چاپ مستقیم روی تخته شاسی در سایزهای متفاوت توسط دستگاه فلت بد صورت می گیرد. کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار با دقت و سرعت بالا و هزینه بسیار پایین از ویژگی های بارز این روش است.

پرس یا چاپ غیر مستقیم روی تخته شاسی

در این روش ابتدا تصویر و یا عکس مدنظر شما توسط دستگاه های چاپ دیجیتال عکس (دستگاه چاپ شیمیایی) روی کاغذ مخصوص چاپ شده و سپس روی تخته شاسی چسبانده می شود.

 

انواع ضخامت های تخته شاسی ها کدامند؟

تخته شاسی ها در انواع ضخامت های 3 ، 8 ، 16 و 32 میلی متر موجود می باشد که بهترین قطر مناسب برای چاپ روی تخته شاسی 8 میلی متر می باشد.

 

انواع متریال ها در ساخت تخته شاسی ها

جنس تخته شاسی می‌تواند از چوب MDF، کامپوزیت ، شاسی آلومینیوم ، پلکسی ، شیشه ، پی وی سی فوم ، فوم برد و… باشد که در ادامه پرکاربردترین آنها را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.


خدمات بیشتر: چاپ روی پلکسی گلاس


 

ویژگی تخته شاسی ها با توجه به متریال های ساخته شده از آن

چوب MDF:

طرح و عکس روی سطح رویی بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار می‌گیرد، ام دی اف عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است.

پی وی سی فوم:

دارای انعطاف ‌پذیری بالا، وزن کم، استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، شعله، خش و حشرات، سفت و سخت، قابل شستشو و ارزان است.

شاسی آلومینیوم:

چاپ روی این متریال  با مدیریت رنگ حرفه ای به وسیله دستگاه یووی انجام می شود و از مرغوبترین و بهترین جوهرها استفاده می گردد که ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد. چاپ عکس و انواع طرح و نقش‌ها در ابعاد متفاوت روی پارچه‌ای از جنس ساتن انجام گرفته سپس درون فریمی از جنس فلز آلومینیوم که به رنگ نقره‌ای یا مشکی است، قرار می‌گیرد.

فوم برد:

سبک تر از تخته شاسی می باشد و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دکوراسیون و محیط کار می باشد. انتخاب جنس تخته شاسی و ابعاد آن بستگی به سلیقه و نیاز مصرف کننده دارد.

 

برای اطلاع از قیمت چاپ روی کامپوزیت کلیک کنید.

 

سفارش و چاپ انواع تابلو شاسی

برای سفارش چاپ عکس روی شاسی، می توان از طریق یکی از روش های زیر اقدام کرد:

  • مراجعه حضوری

می توانید به چاپخانه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

  • ثبت سفارش آنلاین

می توانید به وب سایت فروشگاه “آی آر چاپ” مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • تماس تلفنی

می توانید با شماره تلفن 09109696196 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

  • ثبت از طریق تلگرام

می توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

https://t.me/irchap_crm 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *