لوگوی سایت

چاپ کارت پرسنلی pvc – بهترین قیمت چاپ کارت pvc تکی

در دنیای امروزی که هویت و تجربه‌ی برند در ارتباط با مشتریان بسیار اهمیت دارد، کارت‌های پی وی سی به‌عنوان یک ابزار مهم و کارآمد در ایجاد ارتباط مؤثر شناخته می‌شود. با توجه به تنوع انواع چاپ و طراحی، انتخاب کارت پی وی سی مناسب می‌تواند به هویت برند شما شکوه و جلوه خاصی اضافه کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و سفارش چاپ کارت پی وی سی هستید، یووی پرینت در کنار شماست تا بهترین و باکیفیت‌ترین چاپ را به شما ارائه دهد.
چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پرسنلی برای سازمان ها

امروزه شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به دنبال چاپ کارت پرسنلی هستند که کارمندان دارای کارت باشند و از مابقی افراد متمایز باشند و یک مدرک معتبری وجود داشته باشد تا بتوانند ثابت کنند از همکاران یک سازمان مشخصی هستند. مراکز بسیار زیادی وجود دارد که دارای دستگاه چاپ کارت پرسنلی pvc هستند؛ اما انجام این کار به تخصص احتیاج دارد برای مثال چاپ کارت پرسنلی فوری نیاز به رعایت نکاتی دارد که در کارت‌ها هیچ مشکلی به وجود نیاید. اگر به دنبال چاپ کارت پرسنلی تکی، هوشمند و… هستید با ما تا انتها همراه باشید.

 

کاربردهای چاپ کارت پرسنلی چیست؟

  • هویت بخشی به پرسنل مجموعه ها و ادارات با درج اطلاعات شخصی آنها در کنار اطلاعات مجموعه
  • امکان کنترل ورود و خروج پرسنل و ثبت حضور و غیاب کارکنان
  • امکان مدیریت پرسنل در بهره مندی از امکانات رفاهی مجموعه

 

قیمت چاپ کارت PVC

قیمت چاپ کارت PVC و قیمت چاپ کارت پرسنلی PVC در یووی پرینت از 200 هزار تومان تا دو میلیون تومان متغیر است. این تفاوت در قیمت‌ها به علت عوامل مختلفی است که در تعیین هزینه‌های چاپ نقش دارند. برخی از این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • تعداد سفارش: تعداد کارت‌هایی که می‌خواهید چاپ کنید، تأثیر زیادی بر قیمت دارد. معمولاً با افزایش تعداد کارت‌ها، هزینه هر کارت کمتر می‌شود.
  • نوع چاپ و تکنولوژی: انتخاب روش چاپ (افست یا دیجیتال) و نوع چاپ (تک رو یا دو رو) تأثیر مستقیم بر قیمت دارد. چاپ دیجیتال معمولاً در تعداد کمتری از کارت‌ها مقرون به‌صرفه‌تر است، اما چاپ افست برای تعداد بیشتر به‌طورکلی ارزان‌تر است.
  • جنس کارت و ضخامت: نوع جنس کارت PVC (مات، براق، برفکی و غیره) و ضخامت آن یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت هستند. کارت‌های با ضخامت بیشتر معمولاً گران‌تر هستند.
  • طراحی و جزئیات چاپ: طراحی و جزئیات بیشتر در چاپ کارت‌ها (مانند استفاده از رنگ‌های بیشتر، الگوها و تصاویر پیچیده) ممکن است به افزایش هزینه منجر شود. همچنین در صورتی که طراحی کارت را به ما بسپارید، هزینه طراحی نیز به سفارش شما اضافه می‌شود.
  • تحویل فوری: در صورتی که نیاز به چاپ کارت پی وی سی فوری و تحویل سریع دارید، ممکن است هزینه اضافی برای آن لحاظ شود.

 

انواع کارت های پرسنلی کدامند؟

کارت پی وی سی در انواع گوناگونی وجود دارند که عبارتند از :

  • کارت pvc ساده
  • کارت pvc هوشمند

کارت های پرسنلی در نوع ساده و هوشمند موجود هستند. کاربرد نوع ساده فقط برای نمایش اطلاعات چاپ شده روی کارت بوده و هیچ امکان دیگری را برای فرد استفاده کننده فراهم نمی کند. ولی نوع هوشمند این کارت ها بدلیل استفاده از نوعی میکروچیپ در ساختارشان قابلیت دریافت اطلاعات را دارند. این اطلاعات می تواند رمز ورود، همانگی ساعت ورود و خروج، دفعات ورود و خروج و … باشد.

 

اطلاع از قیمت چاپ کارت pvc از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

انواع روش های چاپ کارت پرسنلی کدامند؟

کارت پی وی سی به دو صورت چاپ می شود. این دو روش برای چاپ انواع کارت های پرسنلی هستند که هر کدام مزیت ها و محدودیت هایی را دارند:

 

چاپ کارت پی وی سی و پرسنلی تکی

 

چاپ افست در تولید کارت پرسنلی

  1. در روش افست هزینه چاپ کم تری را پرداخت می کنید ولی فقط می توانید سفارش خود را در تعداد بالاتر از 250 عدد ثبت کنید.
  2. در روش افست سفارش شما در کنار سفارش های دیگر چاپ می شود پس امکان تغییر رنگ تا 15% را انتظار داشته باشید.
  3. زمان مدنظر برای دریافت سفارشات چاپ افست 7 الی 20 روز کاری می باشد که بسته به گرماژ و تعداد درخواستی شما دارد.

چاپ دیجیتال در تولید کارت پرسنلی

  1. مزیت های دیجیتال اول در سرعت انجام کار می باشد و شما می توانید حتی یک روزه سفارش خود را تحویل بگیرید.
  2. مزیت بعدی امکان چاپ در تعداد دلخواه می باشد. به این صورت که شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب حداقل تعداد سفارش ندارید و می توانید حتی یک عدد از کارت را به صورت چاپ کارت pvc تکی ثبت سفارش نمائید.
  3. در چاپ دیجیتال کیفیت چاپ مطلوب است و می توانید قبل از چاپ کارت ها در تعداد بالا، یک نمونه از چاپ را دیده و تغییرات احتمالی خود را در نحوه چاپ ایجاد نمائید.

 

همه چیز درباره تفاوت چاپ افست و دیجیتال را در این مقاله بخوانید.

 

انواع کارت های پرسنلی PVC هوشمند کدامند؟

کارت پی وی سی هوشمند نیز چندین نوع دارد که به شرح ذیل می باشند:

  • کارت pvc مغناطیسی
  • کارت pvc مایفر
  • کار پرسنلی ترکیبی

 

چاپ کارت پرسنلی مغناطیسی

کارت پرسنلی را می توان بر روی کارت مغناطیسی خام انجام داد. این نوع مشابه کارت های بانکی است که یک نوار مغناطیسی در پشت آن تعبیه شده است و قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد. البته این نوع کارت از جنس تماسی است و می توان از آن برای کنترل ورود خروج کارکنان سازمان ها و شرکت ها نیز استفاده کرد.

 

سفارش چاپ روی پی وی سی در یووی پرینت

 

شیوه خواندن اطلاعات در کارت هوشمند پرسنلی مغناطیسی

برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت پرسنلی مغناطیسی می بایست از ریدر کارت مگنت یا همان دستگاه کارتخوان مخصوص کارت های مغناطیسی استفاده نمود. از آنجا که این نوع کارت ها از نوع تماسی هستند جهت برقراری ارتباط با دستگاه ریدر می بایست به صورت مستقیم با آن در تماس باشند.

 

چاپ کارت پرسنلی مایفر

کارت پرسنلی را می توان بر روی کارت مایفر و غیرتماسی نیز چاپ نمود. روی این کارت ها نوعی تراشه الکترونیکی یا چیپ تعبیه شده است که قابلیت ذخیره اطلاعات را داد.

شیوه خواندن اطلاعات در کارت هوشمند پرسنلی مایفر

در واقع در کارت پرسنلی مایفر با استفاده از امواج رادیویی و با بهره گیری از تکنیک RFID و تعبیه تراشه رادیویی در داخل آن می توان برای ذخیره اطلاعات پرسنلی استفاده نمود. برای خواندن اطلاعات ذخیره شده روی این نوع کارت نیز باید از دستگاه مخصوصی استفاده نمود که به ریدر مایفر معروف است و برای برقراری ارتباط با کارت پرسنلی نیازی به تماس مستقیم با آن ندارد.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

کارت پرسنلی ترکیبی

یکی از انواع کارت‌های پرسنلی PVC هوشمند است که مورد استفاده بسیار زیادی قرار می‌گیرد. کارت پرسنلی ترکیبی همان‌طور که می‌‌توان از اسم این کارت متوجه شد از ترکیب کارت تماسی و غیرتماسی به وجود آمده است، کارت ترکیبی را اکثرا به‌ عنوان کارت هیبریدی نیز می‌شناسند و به این اسم شهرت بسیار زیادی دارد.

از کارت پرسنلی ترکیبی برای تولید کارت‌های چندمنظوره استفاده می‌کنند. با ترکیب کارت‌های هوشمند این امکان به وجود می‌آید که از دو تکنولوژی به‌صورت هم زمان بتوان استفاده کرد. با چاپ کارت پرسنلی ترکیبی شما با داشتن یک کارت می‌توانید از قابلیت و امکانات دو کارت استفاده کنید. این نوع کارت پرسنلی هوشمند را می‌توانید تهیه کنید و آن را در اختیار پرسنل سازمانتان قرار دهید.

 

چاپ کارت PVC تک رو یا دو رو؟ کدام بهتر است؟

انتخاب بین چاپ کارت PVC تک رو یا دو رو، به نیاز‌ها و اهداف شما بستگی دارد. هر یک از این گزینه‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایا خود هستند. در ادامه، تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر دو گزینه را بررسی می‌کنیم:

چاپ کارت PVC تک رو:

  • در چاپ تک رو، تصویر و اطلاعات فقط در یک طرف کارت قرار می‌گیرند. این نوع کارت معمولاً در مواردی که اطلاعات کمتری برای نمایش دارید یا می‌خواهید طراحی کارت ساده‌تر باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از نظر هزینه، چاپ کارت پی وی سی تک رو معمولاً ارزان‌تر از چاپ دو رو است.
  • اگر نیاز به نمایش اطلاعات مهم و کافی دارید و از طرف دیگر می‌خواهید که کارت ساده و کم‌هزینه‌تری داشته باشید، چاپ کارت PVC تک رو گزینه مناسبی است.

چاپ کارت PVC دو رو:

  • در چاپ دو رو، اطلاعات و تصاویر هر دو طرف کارت چاپ می‌شوند. این امر به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در کارت نمایش دهید و از فضای بیشتری برای طراحی خود استفاده کنید.
  • چاپ کارت PVC دو رو معمولاً برای مواردی مناسب است که نیاز به نمایش اطلاعات بیشتر، تصاویر بیشتر یا طراحی‌های خاص‌تر دارید.

 

سفارش چاپ کارت ویزیت شیشه ای مات از یووی پرینت

انواع کارت پی وی سی برای چاپ

در یووی پرینت می‌توانید انواع مختلف کارت پی وی سی را با تنوع فراوان مشاهده کنید. در ادامه، انواع کارت پی وی سی برای چاپ که می‌توانید همین الان سفارش دهید، معرفی شده‌اند:

کارت پی وی سی مات

این نوع کارت پی وی سی با پوشش مات دارای یک لایه غیربراق است که باعث محافظت از کارت در برابر مواردی مثل اثر انگشت می‌شود. این کارت‌ها، انتخابی عالی برای کسانی هستند که می‌خواهند یک احساس مدرن و حرفه‌ای به کارت پی وی سی خود ببخشند. همچنین جنس پلاستیک به‌کاررفته در این کارت پلی وینیل کلراید است که استحکام بسیار بالایی دارد.

کارت پی وی سی براق

کارت‌های پی وی سی با پوششی براق هستند و به‌طور معمول در طراحی‌هایی که به تمرکز بر روی رنگ و جلوه‌های بصری وابسته است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کارت‌ها اغلب درخشندگی و جلوه‌ای براق دارند که به طرح و محتوای کارت، جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

کارت پی وی سی برفکی

کارت پی وی سی برفکی، یکی از خاص‌ترین کارت ویزیت‌های PVC است که دارای بافت ریز برفکی و مات است. این کارت با عناوین مختلفی مانند کارت PVC شیشه‌ای، ترنسپرنت و نیمه شفاف نیز شناخته می‌شود. این محصول بر روی ورقی پلاستیکی از جنس PVC نیمه شفاف برفکی چاپ می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کارت، ضخامت، مقاومت بالا، ضد آب بودن و حالت برفکی آن است. کارت پی وی سی برفکی یک گزینه مناسب برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری مدرن و متفاوت به کارت خود ببخشند.

 

ابعاد کارت پی وی سی مناسب چاپ

در یووی پرینت به‌منظور ارائه‌ی کارت‌های پی وی سی با کیفیت بالا، ابعاد مناسب برای چاپ کارت پی وی سی 9 در 6 سانتی‌متر در نظر گرفته شده است. این ابعاد به شما این امکان را می‌دهند تا اطلاعات موردنظرتان را با جزئیات لازم در کارت پی وی سی‌تان جاگذاری کرده و درعین‌حال حفظ خوانایی و ظاهری زیبا را داشته باشید.

ضخامت کارت پی وی سی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در یووی پرینت، کارت‌های پی وی سی با ضخامت‌های 500 و 760 میکرون قابل چاپ هستند. این ضخامت‌ها به کیفیت و استحکام کارت شما افزوده و باعث می‌شوند که کارت‌هایتان ماندگاری و پایداری مناسبی داشته باشند.

با انتخاب ابعاد و ضخامت مناسب برای کارت پی وی سی‌تان، می‌توانید ظاهری جذاب و حرفه‌ای داشته باشید و کیفیت بالا و مقاومت کارت پی وی سی خود نیز مطمئن شوید. تیم ما در یووی پرینت با ابزارها و تجهیزات پیشرفته، آماده است تا طراحی‌های شما را با دقت و کیفیت بالا به چاپ برساند و تجربه‌ی به یادماندنی را برای شما فراهم کند.

 

نکات مهم در طراحی کارت پرسنلی

  • از مُد رنگی 4 رنگ (CMYK) استفاده کنید
  • رزولوشن طرح را 300 پیکسل بر اینچ در نظر بگیرید
  • سایز طرح را 85 * 54 میلی متر در نظر بگیرید
  • از طرح خود خروجی (JPG) بگیرید

 

دانلود طرح های آماده کارت پرسنلی

شما می توانید از آرشیو طرح های لایه باز کارت های پرسنلی ما به صورت رایگان استفاده نمائید. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

سفارش آنلاین چاپ کارت پرسنلی PVC

بدلیل اهمیت زمان و همینطور کاهش هزینه و تنش ها برای سفارشات حضوری معمولا مشتریان تمایل به ثبت سفارش به صورت آنلاین و غیرحضوری را دارند که باید گفت این امکان وجود دارد و شما می توانید از طریق واتساپ و تلگرام با شماره 6736723-0902 در تماس باشید.

 

مدت‌ زمان چاپ کارت پرسنلی PVC در یووی پرینت

چاپ یووی یکی از روش‌های کاربردی و نوین است که باعث شده است مراحل چاپ کارتن پرسنلی در تایم کوتاه‌تری انجام شود. چاپ در یووی پرینت سریع‌تر انجام می‌شود و از روش‌های قدیمی چاپ عملکرد بسیار بهتری دارد. تنها برخی از چاپ‌خانه‌ها از این پرینتر پیشرفته استفاده می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در چاپ کارت پرسنلی فوری کمک بسیار زیادی کنند و در برخی مواقع پیش می‌آید که بخواهید چاپ کارت پی وی سی تکی را به‌صورت فوری انجام دهید. می‌توانید از این پرینتر برای بردن بالای سرعت کار استفاده کنید.

 

فروش کارت پرسنلی پی وی سی خام به صورت عمده و جزئی

چنانچه از همکاران محترم نیاز به تامین کارت خام داشته باشند می توانند از طریق تماس با شماره 77335593-021 اقدام به خرید نمایند.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

سوالات پرتکرار

چرا کارت پرسنلی باید روی کارت PVC چاپ شود؟

یکی از سؤالاتی که در ذهن اکثر مخاطب‌ها به وجود می‌آید این است که چرا چاپ کارت پرسنلی بر روی کارت PVC انجام می‌شود، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده کارت پرسنلی بر روی این نوع کارت‌ها قرار بگیرد و چاپ شود؛ یکی از دلایل این است که کارتن PVC از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و کیفیت بالایی که در ساخت آن به‌کاررفته یکی دیگر از دلایل استفاده آن برای چاپ کارت پرسنلی است.

کارت PVC در برابر فشارهای که به آن وارد می‌شود مقاومت بسیار زیادی دارد و به‌راحتی از بین نمی‌رود و این نکته را بدانید که کارت PVC در مقابل فشار انعطاف‌پذیر است و به‌سختی می‌شکند، یکی دیگر از عواملی که باعث شده است مدیران سازمان‌ها به این نوع کارت برای چاپ کارت پرسنلی علاقه پیدا کنند ضد آب بودن و عمر بالایی که دارد، این دلایل باعث شده است چاپ کارت پرسنلی هوشمند رواج پیدا کند. در اوایل همه نگران قیمت چاپ کارت پرسنلی بودند که بعد از مدت‌ها دیگر این نگرانی از بین رفت و دلیل آن کیفیت بالایی است که کارت‌های PVC دارند و البته این نکته را نباید فراموش کرد که این نوع کارتها دارای ضخامت هستند.

آیا چاپ کارت پرسنلی برای همه سازمان‌ها واجب است؟

یکی از سؤالات بسیار پرتکراری که کاربران در ذهنشان دارند این است که آیا چاپ کارت پرسنلی برای همه سازمان‌ها اجباری است یا خیر، باید در جواب این سؤال به شما بگوییم که اجباری در چاپ کارت پرسنلی نیست و سازمان‌ها برای مدیریت راحت‌تر و نظم‌دادن سازمان اقدام به تهیه کارت هوشمند پرسنلی می‌کنند.

سوالات متداول

حداقل تعداد برای چاپ کارت پرسنلی چقدر است؟

حداقل تیراژ چاپ کارت پرسنلی 200 عدد می باشد.

جنس کارت پرسنلی چیست؟

کارت پرسنلی از پی وی سی با میکرون های مختلف ساخته .می شود

سایز و ابعاد استاندارد کارت پرسنلی چقدر است؟

کارت های پرسنلی معمولا 9 در 6 سانتی متر هستند.

4 پاسخ

  1. سلام پرداخت هزینه های چاپ، باید به چه صورت انجام بشه؟

  2. سلام خسته نباشید.
    براتون مقدوره طرحی که قبلا برای کارت های پرسنلی شرکتمون چاپ کردیم، طراحی و چاپ کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *