لوگوی سایت

چاپ مش روی شیشه: مش چسب دار (استیکر مش)

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید طرح مورد علاقه خود را به راحتی بر روی مش چاپ نمائید ؟ چاپی با قیمت بسیار مناسب به وسیله دستگاه های بروز دنیا چاپ دیجیتال با وضوح بسیار بالا ، ماندگاری مطلوب و شادابی جوهر که هر بیننده را به خود جلب نماید . برای اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ انواع طرح ها روی مش (شامل عکس، لوگو و نوشته) مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید .
چاپ مش

فهرست مطالب

انتقال هر نوع طرح ، تصویر و نوشته مورد نظر به کمک دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی مش امکان پذیر می باشد، این انتقال تصویر را چاپ روی مش می گویند.

قیمت چاپ مش روی شیشه

چاپ مش را با توجه به اینکه متریالی رولی می باشد به صورت مترمربعی قیمت گذاری می کنند:

  • قیمت برچسب مش هر مترمربع چاپ مش با کیفیت سالونت مترمربعی 100/000 تومان
  • اکوسالونت : 120/000 تومان و با کیفیت یووی مترمربعی 185/000 تومان می باشد.
قیمت هر مترمربع چاپ مش با کیفیت سالونت مترمربعی 140/000 تومان
قیمت هر مترمربع چاپ مش با کیفیت اکوسالونت مترمربعی 140/000 تومان
قیمت هر مترمربع چاپ مش با کیفیت یووی تماس بگیرید

برای مشاهده لیست کامل از تعرفه و قیمت انواع خدمات روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

انواع چاپ مش

چاپ مش در تهران را میتوان در دو دسته مش پشت چسب‌دار و مش بدون چسب تقسیم بندی کرد. هر کدام از این نوع دسته بندی دارای کیفیت‌های متفاوت بوده و با توجه به نیاز شما است که تعیین میشود از کدام یک از آنها استفاده کرد. آنچه کیفیت چاپ مش را تعیین می کند کاغذ مش است. کاغذ مش میتواند تعیین کننده کیفیت آن باشد. اگر بخواهید چاپ مش را به بهترین صورت آن داشته باشیم باید کار چاپ ان را به یک مجموعه حرفه ای بسپارید. در ادامه شما را با دو دسته بندی چاپ مش در تهران آشنا می کنیم.

چاپ مش های چسب دار

مش های چسب دار (برچسب مش) دارای سوراخ‌های ریز است که پشت آن حالت چسب دار دارد و می توان آن را به سطوح مختلف چسباند. البته باید در نظر داشته باشید که کار شما در چه زمینه است. چرا که اینگونه برچسب برای سطوح شیشه ای بسیار کاربردی است.

چاپ مش بدون چسب

این مدل از چاپ مش‌ها بدون چسب است که ضخامت بیشتری نسبت به مش چسب دار دارند. از جمله ویژگی های مش بدون چسب میتوان به مقاومت بالای آن در مقابل ضربه و پاره شدن اشاره کرد. که از کاربردهای مش بدون چسب می‌توان برای نصب بر روی استندهای تبلیغاتی بهره گرفت.

 

چاپ روی مش

 

دستگاه های چاپ مش کدامند؟

چاپ دیجیتال روی مش به کمک 3 دستگاه انجام می گیرد:

1-  دستگاه اکوسالونت 2-  دستگاه یووی 3- دستگاه سالونت

هر سه دستگاه های جوهر افشان و دیجیتال می باشند. برای مطالعه بیشتر در مورد چاپ دیجیتال کلیک کنید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

چاپ مش با کیفیت اکوسالونت

دستگاه های اکوسالونت قابلیت چاپ روی انواع متریال رول مانند : مش ، استیکر ، بک لایت ، سولیت ، چرم مصنوعی ، بنر ، فلکسی ، کنواس و … را دارا می باشند. این دستگاه ها می توانند متریال های تا عرض 320 سانتی متر را چاپ کنند. مش نیز چون حداکثر تا سایز 152 سانتی متر موجود می باشد پس محدودیتی در مورد چاپ اکوسالونت روی مش وجود ندارد.

چاپ اکوسالونت به دلیل پیکولیتر پایین جوهر و البته پیشرفته بودن سخت افزاری (نوع هد و بُرد های آن) خروجی چاپ بسیار با کیفیتی را به شما تحویل خواهد داد.

برای اطلاع از قیمت چاپ بک لایت کلیک کنید.

چاپ مش با کیفیت یووی

در صورتی که می خواهید از مش خود در فضای باز و در زیر نور آفتاب استفاده کنید و در طولانی مدت دچار مشکل نشوید پیشنهاد می کنیم تا چاپ یووی را انتخاب کنید. جوهر های این دستگاه با تابش نور یووی خشک می شود و به همین دلیل ثبات رنگ بسیار بالایی در استفاده در شرایط جوی سخت را نسبت به چاپ اکوسالونت روی مش خواهد داشت.

هزینه چاپ یووی به نسبت چاپ اکوسالونت بالاتر است و فقط در صورتی که ثبات چاپ در طولانی مدت برای شما اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم تا به سراغ چاپ یووی بروید.

چاپ مش با کیفیت سالونت

معمولا چاپ مش را با کیفیت سالونت انتخاب می کنند. سالونت تلفیقی از کیفیت نسبی و ماندگاری نسبی می باشد که به همین دلیل مورد انتخاب قرار می گیرد. اصطلاحات مختلفی در چاپ مش وجود دارد، به این فرایند چاپ ابریشمی نیز گفته می شود زیرا در ساخت آن از ابریشم استفاده شده است. اما محبوب ترین مش در کاربرد های عمومی از پلی استر ساخته شده است. مش در اندازه های مختلف و طرح های متنوع قابل سفارش می باشد.

چاپ مش در تهران

 

محدودیت های سایز چاپ مش و استیکر

همانطور که در معرفی متریال استیکر نیز بیان کردیم ، این دو متریال در سایز های محدودی موجود می باشند. سایز های موجود مش در عرض های 102 ، 127 ، 137 و 152 سانتی متر می باشد. یعنی شما برای سفارش تا عرض 152 مشکلی نخواهید داشت ولی برای بیشتر از آن بایستی چاپ خود را به صورت لتی تحویل گرفته و نصب نمائید.

به طور مثال اگر سایز درخواستی شما عرض 380 در ارتفاع 280 سانتی متر میباشد، سفارش شما در 3 لت آماده خواهد شد به این صورت که 2 لت اول 150 و لت آخر 80 سانتی متر می باشد و ارتفاع هر 3 لت 280 سانتی متر میباشد و در زمان نصب نیز دقیقا همانند کاغذ و پوستر دیواری به صورتی لتی بر روی شیشه یا هر سطح دیگر نصب خواهد شد.

معمولا برندها و شرکت های بزرگ برای امور تبلیغات محیطی خود در سطح شهر اقدام به چاپ و نصب انواع مش ، استیکر و بنر می کنند. عمدتا در فضاهای شیشه ای به سراغ چاپ مش می روند و شما تبلیغات بی شماری را که روی شیشه داروخانه ها ، سوپرمارکت ها و مراکز پر رفت و آمد دیگر نصب شده اند را دیده اید.

برای سفارش چاپ استیکر کلیک کنید.

کاربرد های مختلف مش کدامند؟

  • مش شیشه مغازه، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • روی شیشه و بدنه اتوبوس ها ، خودروها و متروها
  • تبلیغات روی استند برای محصولات ویژه و تبلیغاتی
  • استفاده از مش روی شیشه داروخانه ها و فراهم کردن دید از یک طرف برای آن
  • شیشه آژانس های مسافرتی، رستوران ها و …

بیشتر بخوانید: آموزش نصب مش روی شیشه

 

مش شیشه مغازه

 

مش مناسب چسباندن روی چه سطوحی می باشد؟

مش بر روی سطوح گچی ، سیمانی و رنگ شده نمی چسبد و مناسب نیست. شما برای استفاده بر روی سطوحی مانند شیشه ، چوب ، پلاستیک و فلز می توانید از استیکر و مش بهره بگیرید که طبیعتا شیشه مناسب ترین نوع آن است. معمولا شیشه های داروخانه ها ، فروشگاه ها و سوپرمارکت های مختلفی را دیده اید که به کمک مش آراسته شده اند.

چاپ مش روی شیشه

یکی از ویژگی‌های مش وجود منافذ سطحی این متریال می‌باشد که باعث می شود نور به راحتی از بین مش عبور کند و باعث تاریکی فضا نشود، به همین دلیل می‌باشد که در اکثر فضاهایی که نیاز مبرم به نور دارند از چاپ مش روی شیشه یا همان چسباندن مش رو شیشه استفاده می‌کنند‌. مش خاصیت چسبندگی بسیار خوبی دارد و در طولانی مدت هم آسیب نمی‌بیند ولی به شرط آن که روی سطح مناسبی چسبانده شود. سطوحی که میتوان مش را به راحتی روی آن نصب یا چاپ کرد عبارتند از:

  • برچسب مش روی شیشه
  • طلق
  • فلز
  • MDF
  • آینه
  • کاشی
  • سنگ
  • و …

و اما سطوح نامناسب برای چسباندن مش دیوارهای گچی ، پارچه ای و فضاهای دارای رطوبت سطحی می‌باشد.

چاپ مش

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

چاپ برچسب مش روی شیشه مغازه

در صورتی که می خواهید تبلیغاتی را روی شیشه مغازه و فروشگاه خود نصب کنید سه گزینه پیش رو خواهید داشت: مش ، استیکر و برچسب شیشه مات کن. در صورتی که ورود نور به داخل مغازه و همین طور اشراف شما به خارج مغازه برایتان اهمیت دارد حتما به سراغ مش بروید و در غیر اینصورت استیکر مناسب شماست.

قیمت مش شیشه مغازه

قیمت مش شیشه مغازه به عوامل مختلفی مانند نوع مش، کیفیت چاپ، اندازه سفارش و محل سفارش بستگی دارد. به طور کلی، قیمت مش شیشه مغازه در ایران بین 100 تا 200 هزار تومان به ازای هر متر مربع است.

  • نوع مش: مش ها در انواع مختلفی از جمله مش پلی استر، مش نایلون و مش فلزی موجود هستند. مش پلی استر و نایلون ارزان تر از مش فلزی هستند.
  • کیفیت چاپ: کیفیت چاپ مش نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. چاپ با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری دارد.
  • اندازه سفارش: قیمت مش شیشه مغازه به ازای هر متر مربع ثابت است، اما قیمت کل سفارش با افزایش اندازه سفارش افزایش می یابد.
  • محل سفارش: قیمت مش شیشه مغازه در شهرهای مختلف ایران ممکن است متفاوت باشد.

 

مش شیشه سکوریت

مش شیشه سکوریت نوعی استیکر مش است که روی شیشه سکوریت نصب می شود. شیشه سکوریت یک نوع شیشه تقویت شده است که در برابر ضربه و شکستن مقاوم است. مش شیشه سکوریت مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • جلوگیری از دید مستقیم: مش شیشه سکوریت دید مستقیم از بیرون به داخل را محدود می کند، اما مانع از دید کلی نمی شود. این ویژگی برای مغازه ها و فروشگاه ها مفید است زیرا می تواند حریم خصوصی را حفظ کند و از سرقت جلوگیری کند.
  • جلوگیری از تابش نور: مش شیشه سکوریت می تواند از تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری کند و فضای داخلی را خنک تر نگه دارد. این ویژگی برای ساختمان های تجاری و مسکونی مفید است.
  • مناسب برای تبلیغات: مش شیشه سکوریت می تواند برای تبلیغات استفاده شود. چاپ طرح های مختلف روی مش شیشه سکوریت می تواند توجه افراد را جلب کند و پیام تبلیغاتی را به آنها منتقل کند.

 

نصب مش شیشه سکوریت کار نسبتاً ساده ای است. می توان آن را با استفاده از چسب یا گیره های مخصوص نصب کرد. مش شیشه سکوریت در انواع مختلفی از جمله مش پلی استر، مش نایلون و مش فلزی موجود است. مش پلی استر و نایلون ارزان تر از مش فلزی هستند.

 

چاپ روی مش با جوهر مرغوب

استفاده از جوهر مرغوب در هر نوع چاپی در ماندگاری و دوام محصول نهایی تاثیرگذار است. این موضوع در خصوص چاپ روی مش هم صادق است. چرا که کیفیت مطلوب، وفاداری مشتریان را دوچندان می نماید و همچنین در برابر آسیب های احتمالی مانند رطوبت، سرما، گرما و… مقاومت بیشتری دارند.

پیشنهاد مهم و قابل تامل ما چاپ مستقیم روی شیشه می باشد که البته برای تمام امور تبلیغاتی قابل اجرا نیست ولی در صورتی که امکان چاپ مستقیم تصویر روی شیشه را دارید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

مش براق و مات

جنس و کیفیت مطلوب این نوع متریال موجب شده تا در هر مکانی اعم از فضای بیرونی و داخلی مورد استقبال قرار گیرد. برخلاف باور مشتریان و حتی برخی از همکاران مش فقط به یک مدل و آن هم نیمه مات موجود می باشد و اصل موضوع براق یا مات بودن مش کاملا اشتباه می باشد.

چاپ مش
چاپ مش

تفاوت چاپ مش با چاپ های استیکری

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که در زمینه چاپ استیکر و مش وجود دارد. این است که شما زمانی که مش را برای تبلیغات محیطی استفاده می کنید به دلیل وجود سوراخ‌های ریزی که بر روی آن وجود دارد باعث حفظ نور خورشید به محیط شده که برای استیکر این امر امکان پذیر نیست.

سفارش آنلاین چاپ مش در تهران

مشتریان عزیز می توانید در هر منطقه از تهران که هستید سفارش خود را درب منزل خود تحویل بگیرید و حتی در صورت نیاز می توانید قبل از ثبت سفارش اصلی از سمپل ما استفاده نمائید.

برای ثبت سفارش محصولات چاپی از جمله مش نیازی به صرف وقت اضافه برای مراجعه به چاپخانه ندارید و می توانید از طریق ارتباط گرفتن با مجموعه یووی پرینت از طریق واتساپ و تلگرام سفارش خود را ثبت نمائید و بعد از آماده شدن سفارش ، آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

سفارش مش در شهرستان

یووی پرینت این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی سفارش خود در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که هستید به صورت آنلاین ثبت نمائید و به صورت پست ، تیپاکس ، باربری و یا روش های مختلف دیگر در هر شهر و شهرستانی که هستید تحویل بگیرید.

برای سفارش چاپ روی مش در ابعاد دلخواه و با کیفیت چاپ بسیار بالا و تحویل سریع با استفاده از جدیدترین دستگاه های چاپ اکوسالونت ، سفارش آنلاین و تحویل در محل با شماره تلفن‌های یووی پرینت در ارتباط باشید.

 


برای سفارش آنلاین چاپ مش از آی آر چاپ کلیک کنید.


 

سوالات متداول

آیا سفارش مش در شهرستان هم انجام می شود؟

یووی پرینت این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی سفارش خود در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که هستید به صورت آنلاین ثبت نمائید و به صورت پست ، تیپاکس ، باربری و یا روش های مختلف دیگر در هر شهر و شهرستانی که هستید تحویل بگیرید.

تفاوت چاپ مش با چاپ های استیکری

زمانی که مش را برای تبلیغات محیطی استفاده می کنید به دلیل وجود سوراخ‌های ریزی که بر روی آن وجود دارد باعث حفظ نور خورشید به محیط شده که برای استیکر این امر امکان پذیر نیست.

مش مناسب چسباندن روی چه سطوحی است؟

شما برای استفاده بر روی سطوحی مانند شیشه ، چوب ، پلاستیک و فلز می توانید از استیکر و مش بهره بگیرید که طبیعتا شیشه مناسب ترین نوع آن است.

4 پاسخ

  1. از یووی پرینت ممنونم. خدمات چاپ مش با کیفیت بالا و قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *