لوگوی سایت

چاپ بیلبورد و استرابرد

سرزمین چاپ یک شرکت چاپ و تبلیغات است که در زمینه چاپ بنرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و استرابردها فعالیت می کند. این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ و مواد باکیفیت، بنرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
بیلبورد و استرابرد شاخص

طراحی استرابرد

مراحل چاپ بیلبورد و استرابرد

چاپ بیلبورد و استرابرد یک فرآیند پیچیده است که شامل چندین مرحله است. مراحل چاپ بیلبورد و استرابرد عبارتند از:

  1. طراحی: اولین مرحله طراحی است. در این مرحله، طراح تبلیغاتی طرحی را برای بیلبورد یا استرابرد ایجاد می کند. طرح باید واضح، خوانا و جذاب باشد تا توجه مخاطب را جلب کند.
  2. تولید: پس از طراحی، مرحله تولید آغاز می شود. در این مرحله، بنر تبلیغاتی بر روی یک رول از مواد خام چاپ می شود. مواد خامی که معمولاً برای چاپ بنرها استفاده می شود عبارتند از:
    • وینیل: وینیل یک ماده بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است که معمولاً برای بیلبوردها استفاده می شود.
    • فلکسی: فلکسی یک ماده انعطاف پذیر و سبک است که معمولاً برای استرابردها استفاده می شود.
  3. نصب: پس از تولید، مرحله نصب آغاز می شود. در این مرحله، بنر تبلیغاتی بر روی سازه بیلبورد یا استرابرد نصب می شود.

در میان روش های مختلفی که برای جلب توجه مخاطب وجود دارد. استفاده از بیلبورد و استرابرد جایگاه ویژه ای در میان شرکت ها و برندها دارد. به طور حتم شما هم بیلبوردهای متعددی را در اطراف تان دیده اید که به تبلیغ محصول یا خدمت خاصی می پردازند. فرآیند چاپ بنر (چاپ بنر تولد ) برای بیلبورد و استرابرد یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که می تواند شما را در رسیدن به اهداف تبلیغاتی تان یاری کند.

در ادامه سعی می کنیم به طور مختصر به بررسی بیلبورد و استرابرد بپردازیم. و ببینیم چاپ بنر ( چاپ بنر ترحیم ) برای این دو گزینه چگونه انجام می شود.

بیلبورد چیست و چه کاربردی دارد؟

تا به حال برایتان پیش آمده است که به هنگام رانندگی چشم تان به یک تابلوی بزرگ تبلیغاتی بخورد و نظرتان به سمتش جلب شود؟ این همان بیلبوردی است که درباره اش صحبت می کنیم. بیلبوردها تابلوهای بزرگ تبلیغاتی هستند که نورپردازی های جذابی درون خود دارند. و می توانند نظر مخاطب را به خوبی به سمت خود بکشند. از آنجایی که این تابلوها به اندازه کافی بزرگ هستند، بر روی موقعیت های جذاب نصب می شوند. و طرح های بی نظیر و شگفت انگیزی درون خود دارند. می توانند یک گزینه عالی و ایده آل برای نشان دادن پیام برندتان باشند.

این تابلوهای تبلیغاتی کاربردهای مختلفی در دنیای تبلیغات و بازاریابی دارند. از آنجایی که این عناصر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی هزینه کمتر و مقرون به صرفه تری دارند می توانند برای ارسال پیام برند و رساندن آن به گوش مخاطب مورد استفاده قرار گیرند.

البته تبلیغات تنها کاربرد بیلبورد نیست. به کمک این عناصر می توانیم مخاطب مان از موضوعی آگاه کنیم یا اطلاعات مهمی در اختیارش بگذاریم.

 

چاپ بیلبورد
ساخت و چاپ بنر بیلبورد برای تبلیغات محیطی خاص و تاثیر گذار.

استرابرد چیست و چه مزیتی می تواند داشته باشد؟

خوب حالا که تا حدودی با بیلبورد و کارکردهای آن آشنا شدیم باید ببینیم استرابرد چیست و چه مزیتی می تواند برایمان داشته باشد. استرابرد به استندهای تبلیغاتی ایستاده گفته می شود. که اندازه آن کوچک تر از بیلبورد است. این استندها در کنار خیابان، بزرگراه ها و حتی نمایشگاه ها نصب می شوند. و می توانند پیام شما را راحت تر از قبل به گوش مخاطبان تان برسانند. سازه اصلی استرابوردها از یک ستون و دو محور افقی تشکیل می شود و قابل حمل است. این سازه ها نیاز به فریم خاصی ندارند و اندازه شان نیز ثابت نیست.

شما می توانید به کمک استرابوردها پیام های مختلفی را به گوش مخاطبان تان برسانید. فرض کنید محصول جدیدی را راه اندازی کرده اید. و می خواهید مخاطب را از وجود این محصول آگاه کنید. در چنین شرایطی است که می توانید دست به دامن استرابرد شوید و از مزایای آن بهره ببرید. البته این تنها کاربرد استرابرد نیست. این عناصر تبلیغاتی را می توان برای اجرای کمپین های تبلیغاتی مناسبتی یا ارسال پیام مورد استفاده قرار داد.

مزایا چاپ بیلبورد و استرابرد عبارتند از:

  • مخاطبان گسترده: بیلبوردها و استرابردها می توانند توسط تعداد زیادی از افراد مشاهده شوند. این امر آنها را به یک گزینه تبلیغاتی موثر برای کسب و کارها و سازمان هایی تبدیل می کند که می خواهند پیام خود را به مخاطبان گسترده ای برسانند.
  • توجه بالا: بیلبوردها و استرابردها به دلیل اندازه بزرگشان توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این امر آنها را به یک گزینه تبلیغاتی موثر برای کسب و کارها و سازمان هایی تبدیل می کند که می خواهند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.
  • ماندگاری بالا: بیلبوردها و استرابردها می توانند مدت طولانی دوام بیاورند. این امر آنها را به یک گزینه تبلیغاتی مقرون به صرفه تبدیل می کند.

 

هزینه چاپ بیلبورد و استرابرد

عوامل موثر بر هزینه چاپ بیلبورد و استرابرد عبارتند از:

  • اندازه: هرچه اندازه بیلبورد یا استرابرد بزرگتر باشد، هزینه چاپ آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع ماده: مواد گرانتر، مانند فلکسی، هزینه بیشتری برای چاپ دارند.
  • موقعیت: مکانی که بیلبورد یا استرابرد در آن قرار می گیرد نیز بر هزینه چاپ آن تأثیر می گذارد. مکان های پرتردد هزینه بیشتری برای چاپ دارند.

 

 چه مواردی بر روی موفقیت بیلبورد و استرابرد تبلیغاتی اثر می گذارند؟

زمانی که یک کمپین تبلیغاتی را اجرا می کنید یا می خواهید پیام تان را به بهترین شکل ممکن به دست مخاطب برسانید باید گزینه های مختلفی را در نظر داشته باشید. طراحی بیلبورد و استرابرد از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه بتوانید از بودجه تان به نحو احسن استفاده کنید و جلوی هدر رفت هزینه ها را بگیرید باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. در ادامه می خواهیم به بررسی این فاکتورها بپردازیم.

 چاپ بنر برای بیلبورد و استرابرد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بیلبوردها و استرابردها بدون بنر چه کارکردی می توانند داشته باشند؟ بنرهایی که برای این عناصر تبلیغاتی (هدایای تبلیغاتی) چاپ می شوند بسیار مهم و کلیدی اند و استفاده درست از بنرهای چاپ شده می تواند برند را بیشتر از همیشه متمایز کند.

بنرها در شکل ها و اندازه های مختلفی چاپ می شوند و  انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال شما می توانید از بنرهای فلکسی استفاده کنید و بر زیبایی کارتان بیفزایید.

متن بیلبورد و استرابرد نیز مهم است

به هنگام چاپ بنر باید بر روی متنی که می خواهید به مخاطب برسانید هم فکر کنید. اولین و مهم ترین چیزی که نظر مخاطب را در نگاه اول به سمت خود جلب می کند متنی است که بر روی بنر قرار می گیرد. سعی کنید از حروف درشت و مناسب استفاده کنید و فونت مناسبی را برای چاپ در نظر داشته باشید. همه این موارد دست در دست هم می دهند تا کار را برایتان تسهیل نمایند و نتیجه فوق العاده ای به شما ارائه کنند.

در طراحی بنر بیلبورد و استرابرد هوشمندانه عمل کنید

طرحی که برای این عناصر تبلیغاتی استفاده می کنید باید هوشمندانه انتخاب شده باشد. اگر بیلبورد و استرابرد شما به اندازه کافی جذاب نباشد و نتواند در چند ثانیه اول نظر مخاطب را به سمت خود جلب کند شکست تان حتمی است. پس به هنگام چاپ بنر برای بیلبورد و استرابوردتان این موضوع را هم مدنظر داشته باشید. از گرافیست های حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید و سعی کنید طرح های جذاب و در عین حال مرتبط به پیام تان را طراحی کنید.

از رزولوشون مناسبی برای طراحی استرابورد استفاده کنید

زمانی که می خواهید بنری را برای نصب بر روی بیلبورد یا استرابرد طراحی کنید اولین موردی که باید در نظر داشته باشید فاصله بنر با مخاطب تان است. از خودتان بپرسید مخاطب من می تواند به راحتی تصویر یا متنی که بر روی بنر چاپ شده است را ببیند؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند طرح با کیفیتی داشته باشید و بتوانید رضایت مخاطب را جلب کنید.

از عناصر گرافیکی جذاب برای بنرهایتان استفاده کنید

هیچ چیز به اندازه عناصر گرافیکی که به خوبی انتخاب شده اند نمی تواند شما را از سایر برندها متمایز کند. از وکتورهای با کیفیت بهره ببرید، عکس با کیفیتی از محصول تان بگیرید و از تنظیمات مناسب برای دوربین هایتان استفاده کنید. همه این موارد کنار هم قرار می گیرند تا چاپ بنر برای بیلبورد و استرابرد به بهترین شکل اجرا شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *