لوگوی سایت

چاپ پلی کربنات فوری در تهران – قیمت

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید طرح مورد علاقه خود را به راحتی بر روی پلی کربنات چاپ نمائید ؟ چاپی با قیمت بسیار مناسب به وسیله دستگاه های بروز دنیا چاپ دیجیتال با وضوح بسیار بالا ، ماندگاری مطلوب و شادابی جوهر که هر بیننده را به خود جلب نماید . برای اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ انواع طرح ها روی پلی کربنات (شامل عکس، لوگو و نوشته) مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید .
چاپ ورق پلی کربنات

فهرست محتوا

نمونه کار چاپ پلی کربنات
جهت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت تماس بگیرید.
توضیحات چاپ روی پلی کربنات

 

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات پلیمری است که جزو متریال های مورد استفاده در چاپ دیجیتال و چاپ مستقیم در دستگاه فلت بد می باشد. از کاربردهای لیبل ها و صفحات چاپ پلی کربنات ایجاد روکش روی کلیدها و ال-سی-دی های انواع دستگاه های سنگین الکترونیکی است.

 

قیمت چاپ پلی کربنات

شما می‌توانید برای استعلام قیمت چاپ روی پلی کربنات با توجه به حجم سفارش و نوع چاپ انتخابی خود با مجموعه یووی پرینت در ارتباط باشید. مجموعه، 7 روز هفته و 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز می‌باشد، زیرا به دلیل مشخص نبودن حجم درخواستی چاپ و متریال انتخابی شما عزیزان برای چاپ پلی کربنات مبلغ دقیقی نمی‌توان درج کرد. به همین علت برای استعلام قیمت‌ها حتما با مجموعه تماس حاصل فرمایید. اما به طور کلی عواملی وجود دارند که در تغییر قیمت چاپ پلی کربنات نقش دارند؛ عواملی مثل سایز و ارتفاع قطعه، وزن، تعداد، رنگ زمینه، میزان برجستگی، میزان حساسیت متریال و … . همچنین پیش از اقدام به چاپ پلی کربنات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

طریقه ثبت سفارش آنلاین چاپ پلی کربنات در یووی پرینت

  1. در مرحله اول باید مشخص شود که قطعه شما قابلیت چاپ را دارد یا خیر. به همین دلیل عکس قطعه مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال فرمایید.
  2. در مرحله دوم استعلام قیمت صورت می‌گیرد. برای همین سایز مورد نظر خورا به همراه تعداد مورد نظر را به کارشناسان ما اعلام فرمایید تا قیمت دقیق چاپ به شما اعلام گردد.
  3. قدم سوم پرسیدن زمان دقیق سفارش است که به طور معمول با توجه به ترافیک دستگاه چاپ پلی کربنات می‌بایست حدود 3 روز کاری برای چاپ در نظر داشته باشید. روز و ساعت دقیق آن به شما اعلام خواهد شد.
  4. نحوه بسته‌بندی و ارسال سفارش که معمولا سفارش به نحوی بسته‌بندی می‌شود تا هیچ گونه آسیبی وارد نشود. ولی با این حال اگر که بسته‌بندی خاصی را در نظر دارید؛ حتما با کارشناسان مجموعه یووی پرینت در میان بگذارید

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

کاربردهای چاپ پلی کربنات

  • در صنایع بهداشتی جهت ساخت بطری های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی
  •  تزیینات و پوشش کامپیوترها
  •  در صنایع نظامی جهت ساخت شیشه های مقاوم جلو هواپیماها
  • ساخت شیشه های ضد گلوله
  • در اتومبیل ها جهت تزیینات داخلی خودرو ها و غیره کاربرد دارد.

 

<< چاپ روی شیشه یک ایده خارق العاده >>

 

چاپ فلت بد پلی کربنات درکمترین زمان ممکن با استفاده از دستگاه فلت بد یووی انجام می گیرد که هم خود پلی کربنات و هم خود چاپ فلت بد در کنار هم نوآوری بسیار بزرگی بوجود می آورند.

 

ویژگی ‌های مهم چاپ پنل پلی کربنات

پلی کربنات یکی از انواع پلیمرها است که از خانواده ترموپلاستیک می‌باشد و کاربردهای بسیاری در صنایع دارد. چاپ پلی کربنات متریال پلیمری است که مورد استفاده در چاپ مستقیم در دستگاه فلت بد می‌باشد. چاپ لیبل و برچسب پلی کربنات در پنل دستگاه صنعتی کاربرد دارد. چاپ پلی کربنات یا چاپ لیبل پلی کربنات یکی از انواع چاپ‌های صنعتی بوده و در واقع لیبلی است که روی پنل و صفحه کلید دستگاه‌ها نصب می‌‌شود. به طور کلی پلی کربنات‌ به صورت ورق و رول در فیلم‌های شفاف، مات و بافت دار موجود هستند.

 

نمونه کار چاپ پلی کربنات در یووی پرینت

از انواع چاپ پلی کربنات در یووی پرینت می‌توان به چاپ مستقیم، چاپ فضای داخلی، چاپ سایز بزرگ، چاپ افست، چاپ دیجیتال و چاپ روی پارچه اشاره کرد. چاپ مستقیم (فلت بد)، چاپ روی انواع فلز، سنگ، شیشه و آینه، چرم مصنوعی و کاشی از نمونه چاپ های مستقیم (فلت بد) پلی کربنات در صنعت چاپ است.

چاپ لیبل پلی کربنات، بستر انتخابی است که برای اکثر کاربردهای روکش گرافیکی استفاده می‌شود، زیرا در مقایسه با سایر لیبل های موجود، هزینه آن در مقابل مزایای ناشی از آن است. روش‌های مختلفی برای چاپ وجود دارد. چاپ برچسب پلی کربنات را می‌توان بصورت چاپ مستقیم، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک و چاپ فلکسی انجام داد.

 

نکات مهم در چاپ لیبل و برچسب پلی کربنات

چاپ روی پلی کربنات باعث می‌شود که دستگاه یا پنلی که در آن از این نوع چاپ استفاده شده است؛ نسبت به مواد شیمیایی مقاومت بالایی پیدا کند. همچنین ظاهر زیبا و شفافی به دستگاه می‌دهد که باعث می‌شود دست طراح در ایجاد ظرافت روی دستگاه‌ها باز باشد. چاپ پلی کربنات نسبت به سایر چاپ‌ها هزینه بالاتری دارد و این به دلیل گران بودن متریال اولیه آن است. همچنین نمی‌شود از هزینه پوشش فرابنفشی که روی این چاپ قرار می‌گیرد؛ چشم پوشی کرد. چاپ لیبل پلی کربنات که با نام لیبل طلقی شهرت دارند؛ لیبل‌هایی بادوام و محکم هستند.

برچسب‌هایی که روی ال سی دی و صفحه نمایش‌ها می‌بینید؛ از جنس پلی کربنات هستند. لیبل‌های پلی کربنات علاوه بر اینکه صفحه نمایش را در برابر ضربه‌ها محافظت می‌کنند؛ آن‌ها را نسبت به مواد شیمیایی و رطوبت هم مقاوم و صفحه نمایش را نفوذناپذیر می‌کنند. بنابراین چاپ برچسب پلی کربنات کاربرد فراوانی دارد.

مزیت پلی کربنات

مزیت پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کم و سبک بودن آن می باشد.

لیبل پلی کربنات

نوع دیگری از لیبل که به منظور مصارف صنعتی طراحی شده لیبل پلی کربنات است. این نوع لیبل اختصاصا برای استفاده های صنعتی طراحی شده است و تقریبا در صنایع و تولیدات دیگری استفاده نمی شود.

کاربرد لیبل پلی کربنات

این نوع لیبل برای نصب بر روی پنل های لوازم الکترونیکی و صنعتی که مدام در حال استفاده و سایش قرار می گیرند، استفاده می شود. طرح این نوع لیبل ها بر روی ورق های پلی کربنات با مقاومت بالا چاپ می شوند تا در برابر استفاده های مکرر و سایش، مخصوصا در محیط های صنعتی و بر روی دستگاه های صنعتی دوام بیشتری داشته باشند.

دوام چاپ لیبل پلی کربنات

نوشته های چاپی لیبل پلی کربنات به صورتی است که خود نوشته های چاپ شده از دوام بسیار بالایی در مقابل سایش و آب برخوردار است. این نوع لیبل از نظر طرح و رنگ همانند سایر لیبل های کاغذی دارای تنوع است و می توان نوشته ها و طرح های مختلف را با رنگ ها و اشکال مختلف بر روی ورق های پلی کربنات چاپ کرد.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

مراحل چاپ لیبل پلی کربنات در یووی پرینت

مراحل چاپ و مونتاژ پلی کربنات شامل چندین مرحله است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • مرحله اول در چاپ پلی کربنات، پذیرش سفارش است. در این مرحله از طرف واحد مشتریان ما از لحاظ کیفیت بررسی و در ادامه پس از تایید به قسمت چاپ ارجاع داده می‌شود تا در صف چاپ قرار بگیرد.
  • مرحله دوم پروسه چاپ است. در این مرحله، فایل دریافتی از مشتریان پس از تایید نهایی جهت چاپ بر روی رول‌های پلی کربنات شفاف ارسال می‌گردد. در این قسمت مدل چاپ از مشتریان سوال پرسیده می‌شود و یک نمونه چاپ به مشتریان داده شده که مشتریان تایید نهایی خود را ثبت کنند.
  • با توجه به نیاز مشتریان محترم مجموعه یووی پرینت انواع مدل های پلی کربنات به آنها پیشنهاد داده شده که چند مدل از آن‌ها را برای شما نام می‌بریم.
  1. رول پلی کربنات یک طرف شفاف و یک طرف مات
  2. رول پلی کربنات دوطرف براق
  3. رول پلی کربنات دو طرف مات

پس از انتخاب نوع چاپ، سفارش در این مرحله تکمیل و به قسمت بعدی ارسال می‌شود.

  • مرحله سوم برش لیزری و دایکات است. در این مرحله با توجه به تعداد سفارش از مشتریان محترم پنل، پلی کربنات چاپ شده به دو روش برش و دایکات می‌شود که عبارتند از:
– در سفارشات تعداد کم برش نهایی توسط دستگاه برش لیزری انجام می‌شود. دقت این دستگاه بسیار زیاد است و در سریع‌ترین زمان، سفارشات شما به قسمت برش ارسال می‌گردد.
– در سفارشات تعداد کم برش نهایی توسط دستگاه برش لیزری انجام می‌شود. دقت این دستگاه بسیار زیاد است و در سریع‌ترین زمان، سفارشات شما به قسمت برش ارسال می‌گردد.

 

  • در مرحله چهارم که مونتاژ نهایی نام دارد؛ پس از برش لیبل‌ها جهت نصب لیبل چسب‌دار دو طرفه در قسمت زیر پنل پلی کربنات، به این قسمت ارسال می‌گردد.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

روش چاپ لیبل های پلی کربنات

     روش چاپ لیبل های پلی کربنات با لیبل های معمولی و کاغذی متفاوت است. چاپ لیبل های پلی کربنات به دو صورت انجام می شود. اصلی ترین روش، چاپ سیلکی بر روی ورق پلی کربنات است.

چاپ سیلکی روی پلی کربنات

     در این روش چاپ، لیبل دارای مقاومت بالایی در برابر سایش و ضد آب می شود. همچنین می توان طرح آن را به صورت برجسته چاپ کرد.

چاپ به روش نمونه زنی

     روش دوم روش نمونه زنی است که این روش تنها برای چاپ لیبل های نمونه استفاده می شود و هیچ گونه مقاومتی در برابر آب و سایش ندارد.

 

سوالات متداول:

قیمت چاپ پلی کربنات

به طور کلی عواملی وجود دارند که در تغییر قیمت چاپ پلی کربنات نقش دارند؛ عواملی مثل سایز و ارتفاع قطعه، وزن، تعداد، رنگ زمینه، میزان برجستگی، میزان حساسیت متریال و …

طریقه ثبت سفارش آنلاین چاپ پلی کربنات

در مرحله اول باید مشخص شود که قطعه شما قابلیت چاپ را دارد یا خیر در مرحله دوم استعلام قیمت صورت می‌گیرد دم سوم پرسیدن زمان دقیق سفارش است نحوه بسته‌بندی و ارسال سفارش که معمولا سفارش به نحوی بسته‌بندی می‌شود تا هیچ گونه آسیبی وارد نشود

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با یووی پرینت همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *