لوگوی سایت

چاپ و برش مولتی استایل طلایی و نقره چیست – قیمت ارزان

چاپ مولتی استایل، روشی نوین برای انتقال طرح و رنگ بر روی ورق‌های مولتی استایل است. این ورق‌ها که از جنس پلاستیک فشرده با روکش فلزی هستند، به دلیل مقاومت بالا، تنوع رنگ و زیبایی منحصر به فرد، در کاربردهای مختلفی از جمله تابلو سازی، دکوراسیون داخلی، ساخت پلاک و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برش مولتی استایل

این روزها استفاده از دستگاه های لیزری که با فناوری های به روز دنیا تولید شده اند به شرکت ها اجازه می دهد مواد مختلف را به سادگی برش دهند یا طرحی که دوست دارند را بر روی آن ها حک نمایند. در این میان کمک گرفتن از لیزر در مواردی همچون حکاکی بر روی مهر طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. در حال حاضر می توان به کمک این دستگاه های پیشرفته حکاکی های با دقت و با کیفیتی را بر روی مهرها انجام داد.

علاوه بر همه این مواردی که بیان کردیم، استفاده از لیزر در حوزه های دیگر همچون تابلوسازی نیز محبوب تر از قبل شده است. به کمک لیزر می توان عناصر مختلفی همچون مولتی استایل را برش داد. و شکل ویژه ای به آن ها بخشید. در ادامه سعی می کنیم به بررسی مولتی استایل بپردازیم و ببینیم چاپ و برش این عنصر چگونه انجام می شود.

 

برش مولتی استایل
برش مولتی استایل

مولتی استایل چیست؟

قبل از اینکه به سراغ فرآیند چاپ و برش برویم باید ببینیم مولتی استایل چیست. مولتی استایل ماده ای نرم و انعطاف پذیر از جنس پلاستیک است که شباهت فراوانی به فلز دارد.

این متریال ابعاد، ضخامت و رنگ های مختلفی به خود می گیرد و به دلیل مزایای فوق العاده ای که از خود نشان می دهد می تواند یک عنصر بی نظیر در صنایعی همچون تابلوسازی، صنایع تبلیغاتی و تجاری باشد.

ساخت پلاک از متریال مولتی استایل در طول چند سال اخیر طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. در حال حاضر این عنصر توسط دستگاه های کلاسیک و حتی دستگاه های پیشرفته ای همچون لیزر برش می خورد و موارد مختلفی بر روی آن چاپ می گردد.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

ورق مولتی استایل چیست؟

مولتی استایل ها در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارند. که هر کدام از آن ها در حوزه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بهتر است بدانید که این عناصر به رنگ های نقره ای خشدار، نقره ای آیینه ای، سفید، طلایی خشدار، طلایی ایینه ای، قرمز، آبی، مسی، سبز، زرد، مشکی و نقره ای براق در بازار وجود دارند.

 

انواع مولتی استایل

البته مولتی استایل ها را می توان به دو دسته مولتی استایل ساده و مولتی استایلی که در قسمت پشتی خود چسب دارد تقسیم بندی کرد.

 

چاپ بر روی مولتی استایل

همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم مولتی استایل عنصری پلاستیکی اما شبیه فلز است که انعطاف پذیری بالایی دارد. و می توان از آن در حوزه های مختلف استفاده کرد.

این عناصر از جنس ABS یا همان ورق های پلیمری هستند که از چندین لایه مختلف تشکیل شده اند. این لایه ها شامل  لایه PVC به رنگ های مشکی و سفید هستند که در کنار لایه رویی قرار می گیرند.

بهتر است بدانید که لایه رویی یک روکش ظریف و نازک از آلومینیوم است که به رنگ های نقره ای، طلایی و مسی و در طرح های براق و مات وجود دارد.

برای اینکه قدرت این عناصر در برابر خش و سایر موارد حفظ شود روکش محافظ پلاستیکی بر روی آن اضافه می گردد. اینکار عمر محصول را افزایش می دهد و از آن در برابر خراش محافظت می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مولتی استایل ها در ضخامت و ابعاد مختلفی به فروش می رسند که محبوب ترین شان ضخامت 300 میکرون تا یک میلی متر را دارد. ابعاد مولتی استایل متغیر است اما 60*120 سانتی متر جزء محبوب ترین ابعاد این عنصر به حساب می اید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

چرا باید از مولتی استایل استفاده کنیم؟

مولتی استایل جزء متریال های نرم و انعطاف پذیری است که در رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود. به کمک این عنصر می توان طرح های مختلفی ایجاد کرد و از آن ها در صنایع مختلف بهره برد.

حک لیزری و برش آسان، ماندگاری بالا و قابل شستشو بودن از جمله مزایای مهمی است که برای مولتی استایل ها می توان بیان کرد. زمانی که از این متریال برای حکاکی طرح های مختلف استفاده می کنید از مزایای دیگر آن هم بهره مند خواهید شد.

مولتی استایل ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت هوا دارند و نقش حک شده بر روی آن ها به خوبی و به وضوح دیده می شود. همه این مزایا در کنار چسبندگی فوق العاده باعث شده است مولتی استایل یک عنصر بی نظیر در صنایع مختلف باشد.

 

برای اطلاع از هزینه چاپ روی قطعات پلاستیکی کلیک کنید.

 

آیا معایبی هم دارند؟

هر عنصری در کنار مزایایی که می تواند برایمان داشته باشد معایبی هم خواهد داشت. مولتی استایل هم از این قاعده مستثنی نیست. به خاطر داشته باشید که این ماده در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهد.

همین امر موجب می شود استفاده از آن در محیط هایی که دمای زیادی دارند کمی دشوار باشد. این عنصر در برابر خراش و ضربه نیز مقاومت چشمگیری از خود به نمایش نمی گذارد.

البته به کمک روکش های مختلف می توان این عیب را تا حدودی کمتر کرد. اگر می خواهید تبلیغات تان را در محیط هایی که تماس مستقیم با آب و نور خورشید دارند استفاده کنید بهتر است از متریال دیگری برای ساخت تبلیغات تان بهره ببرید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

چاپ و برش مولتی استایل در چه حوزه هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

حالا که تا حدودی با این عنصر آشنا شدیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دادیم بهتر است به سراغ کاربردهای آن برویم. مولتی استایل ها کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از برش مولتی استایل می توان در ساخت استند های تبلیغاتی و آرایشی استفاده کرد.
  • به کمک این عناصر می توان برچسب مولتی استایل روی جعبه ها را به راحتی تولید کرد.
  • در دکوراسیون و تزیینات ساختمان می توان از مولتی استایل بهره برد.
  • برای ساخت تابلو راهنما می توان از این عنصر استفاده کرد.
  • ساخت شابلون، بردهای الکترونیکی، ماکت و پلاک نیز به کمک این عناصر به راحتی صورت می گیرد.
  • برای تولید منوی رستوران و لیبل هدایای تبلیغاتی می توان از مولتی استایل استفاده کرد.
  • اگر به دنبال ساخت تندیس یا ساعت هستید باز هم می توانید از این متریال استفاده کنید.
  • گاهی از اوقات استفاده از مولتی استایل به جای آینه شما را فرد خلاق تری نشان می دهد.

 

برای اطلاع از قیمت و سفارش استند ایکس کلیک کنید.

 

برای برش این مولتی ها به چه دستگاه هایی نیاز خواهد بود؟

مولتی استایل ها عناصری نرم و قابل انعطاف هستند. همین دو ویژگی به افراد کمک می کند با دستگاه های پیشرفته ای همچون برش لیزر CO2 و trotec به راحتی آن ها را برش دهند.

این دستگاه ها هزینه پایین تری دارند و با دقت و سرعتی که از خود به نمایش می گذارند می توانند یک انتخاب عالی برای برش مولتی استایل ها باشند. به کمک دستگاه های پیشرفته لیزری می توان هر طرحی را با دقت و بدون انحراف بر روی این عناصر برش داد.

 

مزایایی که برش لیزری مولتی استایل برایتان به ارمغان می آورد:

استفاده از دستگاه های لیزری پیشرفته کار را برای برش و حکاکی عناصر مختلف ساده تر می کند. اگر به دنبال مزایای برش لیزری مولتی استایل ها هستید باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • در این شرایط نیازی به ساخت قالب های گران قیمت نخواهید داشت. این روش مقرون به صرفه است و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد.
  • به کمک برش لیزری می توان طرح های پیچیده را بدون محدودیت و با دقت هر چه تمام روی مولتی استایل ها حک کرد.
  • از آنجایی که لیزرها از فناوری های دقیق و پیشرفته ای استفاده می کنند حکاکی و برش این عناصر با دقت انجام می شود و کار تمیزی ارائه می گردد.
  • از حلال، جوهر یا محصولات شیمیایی دیگر در این فرآیند استفاده نمی شود.
  • به خاطر داشته باشید که در این فرآیند اطراف متریال برش خورده صاف است و سوختگی و شکستگی در آن دیده نمی شود.
  • این روش مقرون به صرفه است و انرژی و هزینه کمتری از شما می گیرد.

 

مولتی استایل ها چگونه نصب می شوند؟

بیشتر ورقه های مولتی استایل بر روی خود چسب دارند. همین امر باعث می شود چسباندن آن ها به هم کار ساده ای باشد. اگر متریال شما بدون چسب بود می توانید از چسب های مخصوص استفاده کنید.

 

اطلاع از قیمت انواع چاپ و سفارش آنلاین از یووی پرینت | در واتس آپ، تلگرام و تماس تلفنی
برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۰۱

 

نکات مهم در چاپ مولتی استایل

  • انتخاب نوع چاپ مناسب با توجه به نوع کاربرد و طرح مورد نظر
  • انتخاب نوع جوهر مناسب با جنس مولتی استایل
  • دقت در طراحی و آماده سازی فایل چاپی
  • انتخاب شرکت چاپ معتبر و با تجربه

 

کاربردهای چاپ مولتی استایل

  • تابلو سازی: تابلو مغازه، تابلو سردرب، تابلو شرکتی و…
  • دکوراسیون داخلی: دیوارپوش، سقف کاذب، پارتیشن و…
  • ساخت پلاک: پلاک منزل، پلاک اداری، پلاک ثبتی و…
  • هدایای تبلیغاتی: لوح تقدیر، تندیس، آرم و…
  • صنایع مختلف: قطعات صنعتی، لوازم جانبی و…

 

تحویل محصول چقدر طول می کشد؟

زمان چاپ و برش مولتی استایل بسته به نیاز و حجم محصولی که مشتری سفارش می دهد متغیر خواهد بود.

 

مراحل انجام سفارش در یووی پرینت چگونه است؟

در ابتدا باید فایل با کیفیتی را در اختیار شرکت قرار دهید. اگر فایل شما کیفیت خوبی نداشته باشد فرآیند حکاکی به درستی و با دقت انجام نمی شود. در نهایت طرح ارائه شده بر روی متریال قرار می گیرد و برش می خورد.

 

هزینه چاپ مولتی استایل

محاسبه هزینه چاپ مولتی استایل براساس مترمربع، طرح و نوع رنگ پس زمینه انجام می شود. قیمت چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای بسیار مناسب بوده و گزینه عالی جهت استفاده در امور تبلیغاتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *