لوگوی سایت

استند فری پنل (بک استیج)

یکی از انواع سازه های نمایشگاهی محبوب، استند فری پنل می باشد که بهتر است در ابتدا کمی با تعریف آن آشنا شویم. سپس به سراغ مزایا و کاربردهای آن خواهیم رفت پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
فری پنل

فهرست محتوا

تصاویر فری پنل
جهت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام قیمت تماس بگیرید.
توضیحات سفارش فری پنل

داشتن غرفه و حضور در نمایشگاه هایی که در زمینه کسب و کار برندها می باشند یکی از مهمترین فرصت های بازاریابی و تجاری برای صاحبان کسب و کارهاست. شرکت ها برای به نمایش گذاشتن و تبلیغ کالا و خدماتی که ارائه می کنند از سازه های نمایشگاهی در غرفه یا اطراف آن استفاده می کنند. واضح است که اگر روی کیفیت طراحی و چاپ این سازه ها خوب فکر شده باشد می توانند توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند و در پیشبرد اهداف تجاری و بازاریابی شرکت نقش مهم و موثری ایفا کنند.

 

استند فری پنل چیست؟

فری پنل (free panel) یکی از انواع استندهای مدرن نمایشگاهی است که از تعدادی پنل تشکیل شده و از طریق به هم وصل شدن این پنل ها، صفحه نمایش بزرگی ایجاد می شود. فری پنل از آلومینیم، آهن یا پلاستیک ساخته می شود و برای فضاهایی با عرض زیاد کاربرد دارد. فری پنل مقاوم و محکم است و شباهت زیادی به استندهای رول آپ دارد. گاها استندهای فری پنل را به عنوان یک بک گراند جذاب و کاربردی که می تواند حاوی اطلاعات شرکت، برند و محصولات نیز باشد در غرفه های نمایشگاه ها استفاده می کنند پس اگر به دنبال یک ابزار تبلیغاتی جذاب با قیمت مناسب هستید فری پنل گزینه بسیار خوبی است.

 

مزایای استفاده از استند فری پنل

این نوع استند ضخامت بسیار کمی دارد و همین باعث شده تا حجم کمی داشته باشد و فضای کوچکی را اشغال کند. قابلیت حمل آسان، وزن کم، نصب و راه اندازی سریع و آسان و همچنین تاثیر بالا در جلب توجه افراد را می توان از سایر مزایای استند فری پنل برشمرد. به دلیل سبک بودن فری پنل، می توان آن را به راحتی و با توجه به زاویه دید بازدیدکنندگان جابجا کرد. فروشندگان فری پنل معمولا آن را به صورت یک پکیج در بازار ارائه می کنند که تمام قطعات مورد نیاز برای نصب آن در پکیج موجود است.

 

کاربردهای استند فری پنل

با توجه به مزایایی که برای این نوع ابزار نمایشگاهی گفتیم می توان گفت برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می شود که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده به عنوان بک گراند سن و استیج در برنامه های مختلف
  • استفاده از استند فری پنل به عنوان استند بنر
  • استفاده به عنوان بک گراند غرفه های نمایشگاهی
  • استفاده برای نگه داشتن پرده سفید ویدئو پروجکشن
  • چاپ طرح های مختلف و قرار دادن آن در شرکت ها ازجمله چاپ نقشه های بزرگ و استفاده از آن در اتاق مدیران
  • استفاده در رویدادهای مختلف مانند کنفرانس، افتتاحیه، مراسم خیریه، جشن و …
  • استفاده در راستای رسیدن به اهداف تبلیغاتی در مکان های مختلف مانند ادارات، فروشگاه ها و …
  • استفاده در رستوران ها برای نمایش اطلاعات مربوط به منوی غذاها مانند انواع غذا، قیمت و محتویات غذاها
  • استفاده در اماکن عمومی مانند مراکز خرید، ایستگاه های مترو، فرودگاه و … در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی

 

نوع چاپ روی استند فری پنل

برای استندهای فری پنل معمولا از چاپ بنر استفاده می شود. با توجه به اینکه بنرها محدودیت سایز ندارند مشتریان می توانند با توجه به طرح مورد نظر خود، اندازه های مختلف بنر را سفارش دهند. همچنین بنر در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت مقاوم است. برای اطلاع از انواع چاپ بنر می توانید به وب سایت مجموعه ما به آدرس www.uvprint.ir مراجعه کنید.

 

سفارش چاپ روی استند فری پنل با بهترین کیفیت توسط یووی پرینت

یووی پرینت به عنوان یک مرکز خوشنام و با سابقه در زمینه چاپ روی استند فری پنل، کلیه خدمات خود را هم به صورت آنلاین و هم حضوری با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می دهد.

برای اطلاع از قیمت طراحی و چاپ روی استند فری پنل کافیست با شماره 09101400024 تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان حرفه ای ما در یووی پرینت بهره مند شوید. در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استعلام قیمت و خرید انواع چاپ روی استند فری پنل از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام، روبیکا و ایتا وجود دارد. تیم کاربلد یووی پرینت در کوتاه ترین زمان، سفارش شما را آماده و آن را در محلی که مشخص کرده اید برای شما ارسال خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *