لوگوی سایت

چاپ کارت ویزیت شیشه ای؛ قیمت و سفارش کارت ویزیت شفاف

سفارش و چاپ کارت ویزیت شیشه ای شفاف فوری با طرح دلخواه شما. چاپ کارت ویزیت شیشه ای لاکچری به همراه نمونه با کیفیت بالا. مشاوره رایگان و استعلام قیمت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان یووی پرینت تماس حاصل فرمایید.

چرا کارت ویزیت؟

در عصر ارتباط و تلاش انسان برای افزایش رفاه روزمره ، داشتن کارت ویزیت به شما کمک شایانی خواهد کرد، زمانی که می خواهید اطلاعات تماس شخصی یا کسب و کار خودتان را در اختیار مخاطب خود قرار بدهید نحوه این ارائه اطلاعات بسیار مهم است و شما می توانید اولین اقدام ارتباطی خود را بسیار قوی یا حتی ضعیف انجام دهید.

کارت ویزیت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کارت ویزیت خاص، مثل کارت ویزیت شیشه ای

نوع کارت ویزیت بسیار مهم است، در زمان تصمیم گیری برای سفارش کارت ویزیت خود می توانید از انواع کارت ویزیت با فرم های عمومی که به نسبت قدیمی شده اند و هیچ حس تازگی برای مخاطب ایجار نمی کند استفاده کنید و یا از کارت های ویزیت خاص و جدید کمک بگیرید که با این کار حس خوشایند و مثبتی را در ذهن مخاطبتان خلق خواهید کرد که در نهایت کمک به اعتماد بیشتر ایشان خواهد شد.

انواع کارت ویزیت خاص

ما در مجموعه یووی پرینت کارت های ویزیت لوکس و لاکچری جدیدی را در سبد محصولات خود قرار داده ایم که از آن ها می توان به کارت ویزیت شیشه ای ، کارت ویزیت شفاف و نیمه شفاف ، کارت ویزیت چوبی ، کارت ویزیت چرمی ، کارت ویزیت طلقی و … اشاره کرد.

کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

این کارت ویزیت فقط به دلیل شفاف بودن به شیشه ای شهره یافته است در صورتی که از متریالی به نام پلکسی گلاس تهیه شده که ماده اصلی سازنده plexi glass ماده پی وی سی می باشد. (چاپ روی پی وی سی)

انواع کارت ویزیت شیشه ای کدامند؟

کارت های ویزیت شیشه ای در انواع کاملا شفاف ، نیمه شفاف ، برفکی و طلقی موجود می باشد.

کارت ویزیت شیشه ای
کارت ویزیت شیشه ای برفکی
کارت ویزیت شیشه ای مات

قیمت و هزینه سفارش کارت ویزیت شیشه ای

این کارت ها در پک های بسته بندی 100 ، 200 و 500 عددی ارائه می شوند.

هزینه سفارش کارت ویزیت شیشه ای:
تیراژزمان تحویلقیمت
100 عددیسه روز کاری600,000 تومان
200 عددیسه روز کاری1,100,000 تومان
500 عددی5 روز کاری2,200,000 تومان

نکته قابل توجه این است که قیمت های فوق برای سفارش های عادی ( تحویل 3 روز کاری ) می باشد و در صورت درخواست برای سفارش فوری و یک روزه 20% به مبلغ سفارش اضافه خواهد شد.

سفارش آنلاین کارت ویزیت شفاف

برای سفارش کارت ویزیت شیشه ای لزوما نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید سفارش خود را از طریق واتساپ و تلگرام ثبت کنید و بعد از آماده شدن، سفارش خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید حتی برای مشتریان عزیز ساکن شهرستان.

برای ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام از شماره 09026736723 استفاده کنید.

زمان تقریبی آماده شدن سفارش کارت ویزیت شیشه ای

این کارت های ویزیت به صورت اختصاصی تولید می شود ولی با این حال امکان تحویل فوری سفارش کارت ویزیت نیز وجود دارد. کارت ویزیت شیشه ای را در 2 بازه زمانی یک روز و سه روز کاری می توانید سفارش دهید و بدیهی ست که سفارش فوری یک روز شامل افزایش هزینه سفارش شما خواهد شد.

سایز کارت ویزیت شیشه ای

کارت های ویزیت شفاف اصطلاحا به سایز 9*6 معروف هستند ولی در اصل سایز دقیق خروجی این کارت ها 85*55 میلی متر می باشد.

ضخامت کارت ویزیت شیشه ای چقدر است؟

کارت های ویزیت شفاف در ضخامت یک میلی متر موجود است که البته می توان در ضخامت های بیشتر نیز آن را تولید کرد ولی به هیچ عنوان توجیحی در عملکرد کارت ویزیت ندارد و مناسب آن نیست.

قالب طراحی کارت ویزیت شیشه ای

در زمان طراحی برای تمام محصولات چاپی بایستی اصول طراحی مخصوص آن سفارش را رعایت کنید تا مشکلی برای سفارش شما پیش نیاید ، اصولی مانند سایز دقیق ، رزولوشن تصویر ، مدرنگی ، رعایت حاشیه برش و …

سایز دقیق 85*55 میلی متر ، رزولوشن 300 پیکسل بر اینچ ، مدرنگی 4 رنگ یا cmyk ، حاشیه 5 میلی متری از اطراف کارت.

نحوه ارسال فایل کارت ویزیت شیشه ای در یووی پرینت

بعد از اتمام طراحی ، یک خروجی با فرمت jpg از طرح خود گرفته و سپس طرح را از به صورت فایل از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمیل برای مجموعه یووی پرینت ارسال نمائید ( پیشنهاد می شود طرح خود را قبل از ارسال زیپ نمائید)

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *