لوگوی سایت

استفاده از کارت ویزیت چه کاربردها و مزایایی دارد؟

در این مقاله می خوانید: کارت ویزیت چیست؟ انواع کارت ویزیت ؟ کاربرد های مختلف کارت ویزیت ؟ و نحوه سفارش کارت ویزیت در یووی پرینت.
کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت یکی از روش های کارامد و ارزان قیمت برای برقراری ارتباط کاری با دیگران است. با ارائه یک کارت ویزیت خاص این شانس را خواهید داشت تا مشتری شما را بهتر به خاطر بسپارد. با اینکه در عصر فعلی، گرایش مردم بیشتر به سمت ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی آنلاین رفته اما جایگاه کارت ویزیت به عنوان یک روش بازاریابشی شخصی و تجاری موثر همچنان حفظ شده است. در این مقاله از سایت یووی پرینت شما را با تعریف کارت ویزیت و انواع و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع کارت ویزیت شفاف

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت یا بیزنس کارت به عنوان یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای تبلیغاتی به حساب می آید و در واقع کارتی است که اطلاعات شرکت یا شخص دارای کسب و کار روی آن درج شده است. هدف آن نیز معرفی شرکت، ارائه اطلاعات تماس جهت پیگیری های بعدی مشتریان و به خاطر سپردن یک برند حقوقی یا حقیقی برای آنهاست. اطلاعاتی که غالبا روی کارت های ویزیت نوشته می شود شامل اطلاعات شرکت، نام افراد، اطلاعات ارتباطی مانند شماره تماس، آدرس ایمیل، نشانی، شعار تبلیغاتی و همچنین لوگوی شرکت است.

همانطور که می دانیم از نظر روانشناسی، اولین برخورد یا مواجهه ای که با افراد داریم تصویر تاثیرگذار و ماندگاری از ما در ذهن آنها ایجاد می کند. در روابط تجاری، کارت ویزیت نقش همان برخورد اول را ایفا می کند بنابراین باید دقت بالایی در طراحی و چاپ با کیفیت و جذاب آن داشته باشید. مرکز چاپ و تبلیغات یووی پرینت به عنوان یک برند خوشنام و معتبر انواع خدمات مربوط به چاپ و طراحی کارت ویزیت های با کیفیت و خاص را ارائه می دهد.

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت در انواع و اقسام مختلفی طراحی و چاپ می شود. اما به طور کلی می توان گفت که بر اساس جنس، چاپ، محتوا و ابعاد طبقه بندی می شوند. صاحبان کسب و کار باید با توجه به بودجه و اهداف بازاریابی و تجاری خود بهترین کارت ویزیت را انتخاب کنند تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. اگر می خواهید درباره مدل های مختلف کارت ویزیت بیشتر بدانید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

کارت ویزیت خاص

از نظر جنس

کارت های ویزیت در طیف متنوعی از متریال چاپ می شود و به همین دلیل افراد می توانند به راحتی جنس دلخواه خود را در میان انواع متنوع آنها انتخاب کنند. در مرکز یووی پرینت، امکان چاپ فوری کارت ویزیت بسته به جنس آن، از یک تا 3 روز کاری امکان پذیر است. سفارش های معمولی نیز بین 5 تا نهایتا 10 روز کاری آماده می شوند. انواع متریال مورد استفاده در چاپ کارت ویزیت عبارتند از:

  • کارت ویزیت کتان
  • کارت ویزیت پی وی سی
  • کارت ویزیت لمینت
  • کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفونی
  • کارت ویزیت گلاسه (یووی، فیلتر دار)
  • کارت ویزیت مخلمی
  • کارت ویزیت شیشه ای
  • کارت ویزیت مربع
  • کارت ویزیت گرد
  • کارت ویزیت 9 در 6
  • کارت ویزیت لیبلی
  • کارت ویزیت برجسته
  • کارت ویزیت طلاکوب
  • کارت ویزیت لاکچری
  • کارت ویزیت سلفون (این نوع کارت ویزیت، امکان چاپ فوری 6 ساعته را دارد)

از نظر چاپ

در مجموعه یووی پرینت چاپ انواع مختلف کارت ویزیت به 2 روش متداول چاپ دیجیتال و افست انجام می شود. در ادامه به طور مختصر به توضیح هر یک از آنها می پردازیم.

در چاپ دیجیتال کارت ویزیت از دستگاه های چاپ با فناوری پیشرفته استفاده می شود، به همین دلیل کیفیت و سرعت چاپ در این روش بسیار بالاتر از روش افست است. در روش دیجیتال محدودیت تعداد چاپ وجود ندارد و مشتریان می توانند به هر تعدادی که تمایل دارند کارت ویزیت سفارش دهند. بنابراین برای سفارش های تعداد پایین هم گزینه بهتری می باشد.

کارت ویزیت دورگرد

اما در چاپ افست سرعت چاپ به دلیل عملکرد خاص دستگاه های چاپ آن، پایین است. حداقل تیراژ قابل سفارش در روش افست بالاست و معمولا کمترین تعداد کارت ویزیتی که با روش افست چاپ می شود 1000 عدد می باشد. قیمت آن هم نسبت به چاپ دیجیتال ارزان تر می باشد پس اگر محدودیت بودجه و هزینه دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم چاپ افست را انتخاب کنید.

از نظر محتوا

یکی از دسته بندی های رایج کارت ویزیت بر اساس محتوای کارت است. در این روش، کارت ویزیت ها به 2 دسته کارت ویزیت تجاری و کارت ویزیت تبلیغاتی تقسیم می شوند. کارت ویزیت تجاری برای ارائه اطلاعات درباره کسب و کارها و راه های تماس با آنهاست. کارت ویزیت های تبلیغاتی هم برای معرفی کالا و خدمات استفاده می شود.

کارت ویزیت مات

از نظر ابعاد

در مرکز چاپ یووی پرینت، کارت ویزیت ها در ابعاد مختلف ۸۵ در ۴۸، 90 در 60 و ۵۵ در ۵۵ قابلیت سفارش دارند. البته ناگفته نماند سایزی که سفارش می دهید باید متناسب با جنس کارتی باشد که انتخاب کرده اید.  شما میتوانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت انواع کارت ویزیت با شماره  02177229401 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان کاربلد تیم یووی پرینت دریافت کنید و یا به سایت www.uvprint.ir مراجعه کنید.

تراکت و کارت ویزیت چه تفاوت هایی دارند؟

مزایای استفاده از کارت ویزیت

استفاده از کارت ویزیت یک راه موثر برای برقراری روابط تجاری با دیگران و شبکه سازی کاری است. اگر چاپ و طراحی کارت ویزیت خاص باشد، می تواند تصویر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کند و او را به سمت حفظ اطلاعات تماس شما سوق دهد. چاپ کارت ویزیت یکی از روش های مقرون به صرفه در بازاریابی و تبلیغات می باشد که توسط آن می توان اطلاعات مختصر و مفیدی از محصولات یک کسب و کار در اختیار مخاطبین قرار داد. ارائه یک کارت ویزیت جذاب به دیگران در رویدادها و نمایشگاه ها می تواند منجر به ثبت برند شما در حافظه آنها گردد و این ممکن است در مرور زمان، یک فرصت تجاری خوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

کاربردهای کارت ویزیت

در وهله اول، مهمترین کاربرد ارائه کارت ویزیت در زمان ملاقات های تجاری، معرفی کسب و کار است. طراحی کارت ویزیت می تواند باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب شود و در واقع هدف اصلی از ارائه کارت ویزیت را محقق کند. نگهداری یا به خاطر سپردن اطلاعات تماس شما منجر به ایجاد روابط تجاری با سایر افراد می شود و این مهم به نوبه خود نقش مهمی در رشد و رونق گرفتن کسب و کار شما خواهد داشت. فراموش نکنید که کارت ویزیت، اعتبار و جایگاه شما و شرکتتان را نشان می دهد. از دیگر کاربردهای کارت ویزیت می توان به این اشاره کرد که حتی در صورت عدم حضور شما، یک نفر می تواند با ارائه کارت ویزیت شما به دیگری، معرف کسب و کارتان باشد. به طور مثال گاهی بازاریاب ها به جای ارائه کارت ویزیت خودشان، کارت مدیر فروش یا مدیر محصول مجموعه را به مشتریان می دهند تا بستر ایجاد ارتباط بین آنها فراهم شود.

سفارش کارت ویزیت از یووی پرینت

مرکز یووی پرینت یک برند خوشنام و با سابقه در زمینه ارائه خدمات چاپ و تبلیغات از جمله کارت ویزیت است. کلیه محصولات یووی پرینت دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند و در اسرع وقت آماده و به دست مشتریان عزیز می رساند. با مراجعه به به سایت www.uvprint.ir می توانید انواع کارت ویزیت های قابل سفارش در این مجموعه را مشاهده و انتخاب فرمائید.

از آنجا که برای سفارش چاپ کارت ویزیت نیازی به مراجعه حضوری نیست می توانید فایل طراحی مورد نظر خود را برای ما در پیام رسان واتساپ به شماره 09026736723 و یا به ایمیل مجموعه یووی پرینت به آدرس iruvprint@gmail.com ارسال کنید. همکاران ما از صفر تا صد انجام کار، از ثبت سفارش گرفته تا ارسال آن به مکانی که خودتان تعیین کرده اید، همراه شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *